Citat:
Ursprungligen postat av
Bleppe_Bf
Åja, när han lade brottningskarriären på hyllan så höll han på med Amerikansk Wrestling i några år.
Det här var typ 10 år efteråt.
http://www.cagematch.net/?id=2&nr=4658&page=4
Har för mig att jag såg Frank gå en match mot Buddy Lee med Hoa-Hoa som kommentator kring 1994/1995.
edit: Hoa-Hoa är garanterat okänd för de flesta under 40. Ricky Bruch (som jag skulle placera i samma fack) är det ingen som hört talas om. Möjligtvis känns han igen från Ronja Rövardotter, men det är allt.
Men om du minns en match från 94 så antar jag att att du minst är kring 30 bast. När du skriver att ingen hört talas om Ricki Brush så låter det som att du är 5 år, jag blir konfunderad.. det kan inte finnas många över 30 i det här landet som inte vet vem Ricki Brush e.
Och sen blir man lite mörkrädd när så många verkar tro på allvar att man skulle skriva reklamprofil om nån som syns i rutan regelbundet. Är det verkligen så många som e så korkade? Alltså man köper den enkla finten att få det att låta som att det här kanske är nån kändis.
Om han hade suttit i repan på ett reklambolag kunde det hetat "reklamman" eller liknande, att de använder "profil" i ordet betyder ju att vissa i branchen vet vem han är, hade det stått "känd reklamprofil" så skulle vissa i allmänheten känna till honom.
När det låter som att det är en världsstjärna, det är då det är en halvkändis, vet inte alla det här?
Va e vi för jävla flock får?
Ni måste leta bakom kulisserna för att hitta den här snubben, om det vart Loa Falkman så hade det vart mycket större och haft "stjärna" med i ordet, minst.