2017-01-04, 21:45
Medlem
Hej på er internet råttor. Kommer här med att posta min kommande kur

Testosterone E 250mg/5e dag
Primobolan 700mg/veckan

Front med 500mg testo två första sticken.
Sedan 250mg testo(e5d)/700mg primo(ew) kuren ut i 16 veckor.

Som PCT hade jag tänkt mig använda Nolva/Clomid då det gick väldigt bra för mig under min första kur där testo/deca ingick i 16 veckor utan bieffekter, körde endast nolva efter.

Nu är jag sugen på en kur igen (Varit ren i 6 månader) Läst bra om Primobolan att det är kvalité muskler fast inte lika bra massa som tex andra prep. Därför jag väljer att använda mig utav den höga dosen på primobolan är med anledning till att prepet är en väldig ren steorid så man behöver som kille ta lite högre dos för att uppnå något maximalt då det är värt för det är en lite dyrare AAS produkt.

Arnold S använde sig av primobolan

Vad tycker ni om Primbolan E? Seriösa svar om du ska kommentera tack.
Hur skulle ni inta 700mg i veckan eftersom ampullerna ligger på 100mg/st?
Egen erfarenhet av Primbolan? Vill gärna höra

Målet med denna kur är att lägga på pure size och få lite hårdare look, funderar på att slänga in lite Oxandrolone? Syn punkter på det? Förra kuren gick jag upp 14 kg med vätska såklart.

Information om mig

Ålder: 20
Längd:181cm
Vikt: 85kg
Uppskattat kroppsfett: 10%
Gym erfarenhet: 3 år 6 månader
Kurer tidigare: 1
Senast redigerad av Roidtomten 2017-01-04 kl. 21:49.
Citera
2017-01-05, 19:17
Medlem
Bättre att köra antingen 600 eller 800 primo ew istället, eftersom du har ampuller på 1ml/100 mg.
Jag skulle fördela det på 2 stick ew och ta testosteronet samtidigt, spar på sprutor sen
blir det färre stick också.

Mvh dqdqd
Citera
2017-01-06, 03:07
Medlem
Kur ändring
Insåg nu att det skulle bli för dyrt med Primobolane E så tänkte därför avvakta.

Istället blir det följande
Vecka 1-12 250mg testo e5d
Vecka 1-12 50mg anavar ed
Märke PRL

Kommer bygga men inte överskott på kolhydrater istället ligga högt på protein intaget och försöka bygga lean gains med anavar och testo för massa. Tips att bli av med vätskan från testo?

Framtida dröm kuren blir primo/tren/test/anavar när pengar finns

Kur start: 1 feb stay tuned bilder kommer inge bait
Senast redigerad av Roidtomten 2017-01-06 kl. 03:19.
Citera
2017-01-06, 18:39
Medlem
Varför inte köra tren och test istället, det kostar lika mycket som anavar och kommer garanterat att ge mer för pengarna. Behövs inte mycket tren 200 mg e5d räcker gott för att få bra resultat, kanske till och med grymt bra resultat (beroende på genetik och vetskap när det gäller träning samt kost).

Mvh dqdqd
Citera
2017-01-07, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dqdqd
Varför inte köra tren och test istället, det kostar lika mycket som anavar och kommer garanterat att ge mer för pengarna. Behövs inte mycket tren 200 mg e5d räcker gott för att få bra resultat, kanske till och med grymt bra resultat (beroende på genetik och vetskap när det gäller träning samt kost).

Mvh dqdqd

Tack

Inte provat tren förut men lite starkare bieffekter än anavar, kan jag blanda testo och tren i samma pump?

Någon med erfarenhet av tren 200mg/e5d?
Citera
2017-01-07, 13:26
Medlem
200mg tren räcker långt, men vill rekommendera dig Tren-a istället för Ena. om du får jobbiga bieffekter o vill gå av och ja, du kan ta olika oljor i samma pump.

Edit: rekar 50-75mg av varje EOD
Citera
2017-01-07, 14:08
Medlem
stick e3d. 3ml primo och 0,6ml testo. Du kommer nog få riktigt bra resultat om du fått tag på äkta primo. Lycka till!

mvh

edit: Såg de ändrade planerna nu. 200-300mg tren e5d funkar riktigt bra.
Citera
2017-01-07, 17:18
Medlem
Är osäker eftersom jag ordnar mina saker efter löning. Primo verkar sjukt nice har äkta dock kommer det kosta lite. Kommer iaf vara 250mg/e5d som bas sedan anavar/primo/tren, någon av dessa.

Vill kura minst 12-16 veckor.
Citera
2017-01-07, 19:24
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidtomten
Är osäker eftersom jag ordnar mina saker efter löning. Primo verkar sjukt nice har äkta dock kommer det kosta lite. Kommer iaf vara 250mg/e5d som bas sedan anavar/primo/tren, någon av dessa.

Vill kura minst 12-16 veckor.

Som någon skrev, börja med tren a för det lämnar kroppen snabbare om du känner att tren-effekterna är för jobbiga. Det är trots allt "the one" både inom biverkningar och resultat.
Kör kuren som du tänkt efter ändringar, planera nästa kur med snabba estrar. Tren a och test p 100mg eod borde räcka gott och väl och kör det i ca 8-10v.
Citera
2017-01-12, 03:11
Medlem
Uppdatering

Nu är allt planerat och klappat. Det blir en Tren/Testo kur.

250mg testo/E5D
200mg tren E/E5D

Motivering till E ist föf A: orkar inte sticka för ofta. Tar risken fall jag känner av något.

värt och köra 0.5mg arimdex eod under kuren?
Citera
2017-01-12, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidtomten
Uppdatering

Nu är allt planerat och klappat. Det blir en Tren/Testo kur.

250mg testo/E5D
200mg tren E/E5D

Motivering till E ist föf A: orkar inte sticka för ofta. Tar risken fall jag känner av något.

värt och köra 0.5mg arimdex eod under kuren?

Kör Anavar istället, så slipper du många sides vad jag har förstått.

Jag tänkte köra en Testo Enanthate/Anavar kur också.
Citera
2017-01-13, 21:37
Medlem
Tren behöver inte ha alvarliga sides alls, det är helt individuellt. Finns folk som kan gå på det utan några som helst problem, så man ska inte förutsätta att det kommer bli jobbiga sides med tren. Dock så kan det vara bra att vara förberedd på eventuella sides, läsa på för att lättare kunna undvika dem eller lindra dem om de kommer rekommenderas starkt.

Mvh dqdqd
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in