2005-12-19, 12:39
Medlem
Om nu någon vill veta så är läraren som antastade kvinnliga studenter på journalisthögskolan Johan C********.

Nu vet iallafall oss, hans kolleger att han inte är homosexuell.

Var lite småkul att se han dyngrak på studentpuben och klämma på tjejerna, to m Håkan Lindhoff fick ta han åt sidan och snacka lite med han
Citera
2005-12-19, 13:13
Medlem
Zildijans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlk

Var lite småkul att se han dyngrak på studentpuben och klämma på tjejerna, to m Håkan Lindhoff fick ta han åt sidan och snacka lite med han

Med den språkbehandlingen kan du fan inte vara kollega till någon på Journalisthögskolan.
Citera
2005-12-19, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zildijan
Med den språkbehandlingen kan du fan inte vara kollega till någon på Journalisthögskolan.

Oj, måste träffat en nerv
Citera
2005-12-19, 13:21
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Oj, måste träffat en nerv

Oooh, witty repartée !

Jag är böjd att hålla med honom dock, det framgår ju med all önskvärd tydlighet att din kontroll över det svenska språket är.. begränsad. Att dessutom inte ta åt sig välförtjänt kritik utan slå ifrån sig det hela med en halvtaskig oneliner... illa illa. Mycket må du vara, men journalist hoppas jag att du inte är.. än.
Citera
2005-12-19, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Oooh, witty repartée !

Jag är böjd att hålla med honom dock, det framgår ju med all önskvärd tydlighet att din kontroll över det svenska språket är.. begränsad. Att dessutom inte ta åt sig välförtjänt kritik utan slå ifrån sig det hela med en halvtaskig oneliner... illa illa. Mycket må du vara, men journalist hoppas jag att du inte är.. än.

Nu förstår jag verkligen inte hur du kan säga att hans kritik är välförtjänt då jag hade för mig att det här forumet var till för skvaller och inte språkbruk

Och tyvärr har ni nog båda lite väl höga tankar om journalisters språkbruk. Enda kravet för att bli journalist är Svenska B.

Somsagt har ni inget att skriva om ang skvallret så förstår jag ärligt talat inte vadan all uppståndelse, om det nu inte slår lite väl nära.
Citera
2005-12-19, 13:37
Medlem
Wendigos avatar
Jag förstår att du inte förstår. Och jag förstår även att du inte inser att korrekt språkbruk är något man kan förvänta sig av var och en som skriver inlägg på internetforum som Flashback, oavsett vilket delforum det rör sig om.

Det är det som är det sorgliga..
Citera
2005-12-19, 16:36
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Om nu någon vill veta så är läraren som antastade kvinnliga studenter på journalisthögskolan Johan C********.

Är du lärare i journalistik??
Citera
2005-12-19, 16:40
Medlem
Han, Cronan.. Är han allmänt puckad, eller var det en olyckshändelse i arbetet?
Citera
2005-12-19, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas

Är han bara lärare eller har han synts i media utåt? Haft position som reporter på nån Större Tidning?

Har man tillsatt en krisgrupp på skolan, som lär eleverna att "hantera media"...?
Citera
2005-12-19, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Oooh, witty repartée !

Vad är detta, svenska mästerskapen i meningsbyggnad för nördar på internet? Patetiska människor, men jag antar att de blir så här när man inte har möjlighet att brösta upp sig mot andra människor i verkligheten p.g.a att man är så förbannat liten. Hoppas du känner dej duktig nu när du dömt ut en person (som förhoppningsvis, som alla andra normala människor, inte bryr sig) på internet!

Börja skriv inlägg som har något med trådens ämne att göra nästa gång!
Citera
2005-12-19, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas

Bra fråga..han är egentligen rätt så schysst, men han har somsagt problem, och det är oförlåtligt att klämma på tjejer efter seminarier etc, något som jag vet har hänt.

Och det finns ingen krisgrupp än, antar att man vill försöka att bara hålla tyst och hoppas att det inte blir ett mediadrev något som jag tror de lyckas med. Däremot om det blir ett mediadrev kommer vänsterflummarna inte ha en enda chans att hantera det.
Citera
2005-12-19, 21:03
Medlem
Citat:
Bra fråga..han är egentligen rätt så schysst, men han har somsagt problem, och det är oförlåtligt att klämma på tjejer efter seminarier etc, något som jag vet har hänt.

Och det finns ingen krisgrupp än, antar att man vill försöka att bara hålla tyst och hoppas att det inte blir ett mediadrev något som jag tror de lyckas med. Däremot om det blir ett mediadrev kommer vänsterflummarna inte ha en enda chans att hantera det.

Jaså, du tror inte att Journalisthögskolan är tillräckligt intressant för en kvällstidning att skriva något om, trots att det pågår sexuella övergrepp på kvinnliga studenter?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in