2005-12-19, 11:54
Medlem
IMPlicits avatar
Jag är osäker på om det här räknas som annonsering, men i så fall hoppas jag verkligen att någon säger till illa kvickt. Som projektarbete i skolan har några stycken elever skapat den här julkalendern av diverse olika anledningar. Vi har fått sponsorer och diverse tidningar har skrivit om oss. Marknadsföringen av sidan har dock inte varit speciellt lyckad och vi har inte fått överdrivet många besökare. Genom att titta i luckorna i kalendern kan du vara med och tävla om en ny dator och 23 andra priser.

http://www.julkalender3d.se

Kom ihåg att jag (eller för all del någon annan av skaparna) inte tjänar något på att ni klickar på länken eller är med och tävlar. Jag tycker bara det är så tråkigt att ha skapat något utan att folk ser det.

För att det här ska kunna vara något att diskutera om får ni väldigt gärna komma med förslag om hur man kan marknadsföra den kalendern eller kanske piffa upp den för att göra den mer lockande.
Citera
2005-12-19, 12:58
Medlem
Balkongståarns avatar
Funkar tyvärr inte i Firefox.
Citera
2005-12-19, 13:02
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn
Det ska den göra, men du behöver Cult3D-pluginet.
Citera
2005-12-20, 00:48
Medlem
Ruzhers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn

Funkar fint för mig och jag kör med FF.

Väldigt fin julkalender!
Citera
2005-12-20, 11:22
Medlem
the head honchos avatar
Jag hade också problem med att få sidan att funka.

EDIT: testade med IE nu, och fick det att funka efter att ha väntat rätt så länge på att sidan skulle laddas. Hur som helst, fattar jag inte exakt vad för någon mening det är som skall hittas. Är det någon sorts rebus?

EDIT2: Börjar fatta nu, varje lucka har alltså ett gömt ord..
Citera
2005-12-20, 11:30
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Jag hade också problem med att få sidan att funka.

EDIT: testade med IE nu, och fick det att funka efter att ha väntat rätt så länge på att sidan skulle laddas. Hur som helst, fattar jag inte exakt vad för någon mening det är som skall hittas. Är det någon sorts rebus?
I varje dags lucka är det ett nytt ord. Alla ord kommer till slut bilda en mening och den skickar du in för att vara med och tävla. Orden kommer i rätt ordning så det är inte svårt.
Citera
2005-12-20, 14:40
Medlem
memorexoneces avatar
Tråden är helt ok:
1.01. Annonser och spam är förbjudet
//Handel av varor och tjänster är förbjudet, med undantag för inlägg som uppenbart gynnar användarna. Exempelvis ifall någon i en diskussion erbjuder sig att låna ut, skänka bort eller på annat sett hjälpa någon, så är detta tillåtet förutsatt att varan eller tjänsten är laglig.//

Citat:
För att det här ska kunna vara något att diskutera om får ni väldigt gärna komma med förslag om hur man kan marknadsföra den kalendern eller kanske piffa upp den för att göra den mer lockande.
Då får vi ta och flytta den till Reklam och marknadsföring.
En genväg kommer att finnas kvar i Övrigt så användare som läser Övrigt hittar fortfarande tråden.

Övrigt--> Reklam och marknadsföring

/moderator
memorexonece
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in