2016-12-31, 15:29
Medlem
Inatt kommer det att vara 95% arabiska män ute på Möllevångstorget. Resten, svennar, kvinnor osv kommer att hålla sig inne. - Impulsstyrda arabiska män kommer att spärra av korsningen Ystadgatan/Claesgatan och placera sina bomber och raketer där. - Gå dit o filma ni som kan. Att det inte blev nåt "Köln" på Möllan är för att svenska kvinnor helt enkelt inte går ut där på nyårsafton. (och de arabiska kvinnorna är inlåsta) - Det finns helt enkelt inget att antasta.
2016-12-31, 15:31
Medlem
Vilka är dom andra 5%?
2016-12-31, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Vilka är dom andra 5%?
Poliser såklart
2016-12-31, 15:45
Medlem
Möllevångstorget på nyårsafton är direkt livsfarligt. Jag råder alla att hålla sig borta därifrån ikväll.
2016-12-31, 15:50
Medlem
Mjälls avatar
Någon från flashback måste filma, annars är det en stor skam för fosterlandet.

Finns det inga nazister i Malmö som kan ta sitt ansvar? Det finns hur många som helst här som inte verkar göra mycket annat än att försöka visa upp tapperhet och förakt mot invandrare. Några borde vara bosatta i Malmö. Dessa skall filma - annars är de levande vålnader, slukade av sin egen svaghet, liknöjt omkringdrivande utan riktning och syfte, med endast fegheten som barriär mot självmord.
2016-12-31, 15:56
Medlem
Finsk-fyllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Någon från flashback måste filma, annars är det en stor skam för fosterlandet.

Finns det inga nazister i Malmö som kan ta sitt ansvar? Det finns hur många som helst här som inte verkar göra mycket annat än att försöka visa upp tapperhet och förakt mot invandrare. Några borde vara bosatta i Malmö. Dessa skall filma - annars är de levande vålnader, slukade av sin egen svaghet, liknöjt omkringdrivande utan riktning och syfte, med endast fegheten som barriär mot självmord.

Även en Nazist kanske vill FIRA nyår och inte leka krigskorrespondent i Malmö?!

Edit. Vi vet ju ändå vad som sker i Malmö, men visst, det hade varit roligt med filmer på skiten..
2016-12-31, 15:59
Medlem
pantherTypeGs avatar
Möllan i Malmö är nog det mest kaotiska stället under nyårsnatten. Raketer flyger överallt (även på marken). Folk håller i raketerna medan de skjuts iväg. Det är lite av en anarkistisk stämning.
2016-12-31, 16:01
Medlem
Kan man hoppas på lång väntan hos akuten för de som håller raketer i handen och blåser av ett antal fingrar?
2016-12-31, 16:01
Medlem
Malmö har dock inte massa gatubarn som stryker omkring som Gbg och Sthlm så blir väl mer kaos på annat sätt.
2016-12-31, 16:11
Medlem
Rickuzs avatar
Hahaha underbart att svenskar tvingas låsa in sig och vara rädda för att fira nyår.

Jag hoppas det blir sjukt mycket kaos ikväll, och jag ser framemot att läsa morgondagens rubriker i tidningarna.
2016-12-31, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz
Hahaha underbart att svenskar tvingas låsa in sig och vara rädda för att fira nyår.

Jag hoppas det blir sjukt mycket kaos ikväll, och jag ser framemot att läsa morgondagens rubriker i tidningarna.

Vem är rädd att gå ut bortsett från tangentsbordskrigarna aka sverigevännerna här på flashback? De flesta lever på som vanligt samtidigt som dom sitter på pojkrummet och väntar på något inbördeskrig ...
2016-12-31, 16:18
Moderator
Strix m/94s avatar
Inte en tråd för PI. Reklam för nyårstillställningar får man göra i tidningen.

Tråd låst.

PI -> PK

Strix/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in