Kände till BO väldigt väl och brukade stanna till emellan åt och ta en cigarett med BO och skämta som med vilken svensson som helst. Och kan även intyga att han var glad i pilsner i alla dess former. Men riktigt trevlig gubbe som aldrig ville någon illa och var inte en "typisk" a-lagare som satt pissfull på en bänk i centrum kl 12 på en tisdag. Visst blev väl en kasse från Systembolaget då och då men inte i den mängden som man kan räkna med av någon i ett alkohol missbruk.
Och MGM S*ne är även känd sen tidigare för att vara både kvinno misshandlare och sexförbrytare. En liten pajas som bara gett sig på sina kompisar kvinnor os.v när dom inte haft en chans att försvara sig och säkert är det så i detta fallet också. S*ne i frågan är ungefär 1.60-1.65 cm lång och ligger ungefär på stadiga 55-60kg så det är ingen stor och tjock gubbe vi pratar om, BO i detta fallet är närmre 1.90 lång och skulle tippa på 80-85kg så det är ju lite skillnad även i kroppsbyggnaden hos båda dessa personer. Så är inte förvånad om det nu är så att det handlar om mord så har förmodligen MGM passat på när BO sovit/ankrat. Det är den taktiken han har kört med förut mot både sina egna kvinnor och andra "polare".
Oavsett så tycker jag att ingen förtjänar ett sådant öde om det nu är mord som ligger bakom dödsorsaken. Speciellt mot en sådan glad och trevlig herre som BO.
Vila i Frid iallafall gamle vän..
Har nån någon fråga om saken i fråga besvarar jag gärna så gott jag kan.