2016-12-28, 22:12
Medlem
Det är snart dags . Rättare sagt om 5 dagar.
Har ätit glukosamin i 2 veckor.

Vet att alla verkligen hatar en oral - only kur då det tar för hårt på levern , men sett flertalet människor nu som har gjort bra resultat och även utan biverkningar men även med biverkningar . Så börjar här så får vi se var det hamnar i framtiden.

Kön :Man
Ålder 35-40
Längd 183 cm
Vikt : 89 kilo

Känner nu att jag vill ha en pusch i min träning då det inte händer mycket längre. Och när man ser många som får resultat på vad ni kallar en skit kur så blir man intresserad . Läst på länge nu och alla säger olika men som jag förstått det så kommer de inte funka alls men vill testa med tanke på resultatet jag sett men vet att alla säger testo och jag är för oerfaren på att köpa nålar pumpar och allt fast jag läst på. Styrkan vill jag ha då jag känner att jag faktiskt kan bygga vidare ren efter kur.

Winstrol 30-40/50 sen nolva för att komma igång lite snabbare.

Kan komma bilder dock lite censurerat då jag som dom flesta har tatueringar som kan visa för mycket men vi får se.

Ni kanske undrar varför jag börjar lägga upp så tidigt . Det är för att få en vettig input innan jag drar igång om folk fortfarande har tid och ork.

/Stadens
Citera
2016-12-31, 05:00
Medlem
Har från idag ändrat min kost.
Äter så dåligt men ligger på 2000 kcal så nu kommer jag ligga på 2500 .
Citera
2016-12-31, 08:32
Medlem
Du har käkar glukosaminet 2v innan, så då antar jag att winny är spikat, att du inte ändrar preppet. Bra uppladdning, och inte någon värst överdriven dos heller som första kur.

Dock hade jag reka att alltid köra med Testo, behöver inte vara några jätte mängder men för att underhålla välmående och så vidare under tiden man ligger på en oral kur.

Hur set pct ut?

Lite mer käk skulle du kunna trycka i dig, runt 3-3500 skulle jag säga vore optimalt.
Citera
2017-01-01, 11:31
Medlem
Kommer köra nolva efter börjar med 160 sen 40 ed i 2-3 veckor tills det känns att man är "tillbaka"
Vet att testo är att föredra i varje kur men kör en oral nu och så får jag se hur de kommer arta sig. Men en testo kur är jag sugen på om detta går bra.
Citera
2017-01-06, 02:36
Medlem
Så mycket känner jag inte av . Kanske lite mer pump. Men än så länge ingen styrka.
Kramar lite mer i svaga muskler . Vill inte öka och ska inte öka dosen. Får vänta iaf en vecka till annars kanske man får hoppa på testo tåget.
Citera
2017-01-06, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stadens
Så mycket känner jag inte av . Kanske lite mer pump. Men än så länge ingen styrka.
Kramar lite mer i svaga muskler . Vill inte öka och ska inte öka dosen. Får vänta iaf en vecka till annars kanske man får hoppa på testo tåget.

Låter som sockerpiller.. Trist.
Ska dock inte vara nervärderande gällande märket ÄN.. Men winny ska öka din styrka BRUTALT. Och även snabbt... Likadant med dboll.

Dboll, winny är nog bland dem orala som kickar igång snabbast där man får ev biverkningar/styrkeökningar redan efter 4-5 dagar MAX på sin höjd...

Därför folk ökar 20-30kg i basövningarna på en sådan oral kur på ca 50 dagar..
Citera
2017-01-06, 16:49
Medlem
Brutal styrka och leder som känns som knäckebröd är kännetecken på riktig win.
Citera
2017-01-06, 20:05
Medlem
Började i måndags och skrev efter gårdagens pass så inte gått så lång tid. Dagens pass så fick jag en fruktansvärd kramp i ryggen när jag körde rygg och är stenhård så tror inte det är sockerpiller. Men det kan vara jag som övertror "extrema styrkeökningar"
Citera
2017-01-07, 22:54
Medlem
Dagens pass var bra . Svårt att säga om brutal styrka eller extrem styrka. Men lyfter mer får kramp i musklerna dessutom har jag fått för mig att testa lite tyngre vikter. Detta är lätt och imorgon ska jag maxa i alla tre .
Citera
2017-01-12, 08:22
Medlem
En fråga . Jag fick igår en "konstig " känsla i högra bröstet nästan som lite brännande, ingen ömhet eller knölar men ska jag hoppa av och börja köra nolva ? Ökningarna hittills har blivit
Bänk 20 kilo
Marklyft 10 kilo
Böj 20 kilo

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här