• 1
  • 2
2016-12-31, 16:46
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seanjean
Kvinnor vågade anmäla övergrepp först i och med massinvandringen till Sverige. Det ser du tydligt om du jämför en graf över invandringen med en graf över brott som misshandel och våldtäkt.
Haha, exakt så är det!
Och det är bara i Lesotho de är mer anmälningsbenägna än här.
En stilla undran bara:
Om man i MeNa-länder kan bli stenad om man anmäler våldtäkt, kan anmälningsbenägenheten minska betydligt då?
Och alla småpojkar i Afghanistan, förlåt Uppsala skulle det visst vara, som måste straffknullas redan vid nio års ålder eller troligen även tidigare, hur ser anmälningsbenägenheten ut för dem?
Citera
2017-01-01, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Haha, exakt så är det!
Om man i MeNa-länder kan bli stenad om man anmäler våldtäkt, kan anmälningsbenägenheten minska betydligt då?
Och alla småpojkar i Afghanistan, förlåt Uppsala skulle det visst vara, som måste straffknullas redan vid nio års ålder eller troligen även tidigare, hur ser anmälningsbenägenheten ut för dem?

Pansarvecket det är suspekt att du klurar på dessa frågor, mig veterligen skulle endast en rasist försöka leta efter andra samband än det våldtäckt-anmälningsbenägenhet samband som vi redan funnit.

Så fort man säger att invandrare begår brott för att de är fattiga så börjar dödsnazister som du fråga: Men varför är dem fattiga?
Citera
2017-01-02, 03:39
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Pansarvecket det är suspekt att du klurar på dessa frågor, mig veterligen skulle endast en rasist försöka leta efter andra samband än det våldtäckt-anmälningsbenägenhet samband som vi redan funnit.

Så fort man säger att invandrare begår brott för att de är fattiga så börjar dödsnazister som du fråga: Men varför är dem fattiga?
Dödsnazister som jag?
Jag brukar själv kalla mig rasistfascist och shitlord annars.
Men varför är de fattiga, frågar du?
Taskiga livsval och för dåligt driv, kanske?
Jag tror inte gruppvåldtäkter av småbarn hjälper mot fattigdom.
Annars är fattig en konstig term som kan behöva en eller flera definitioner.
Senast redigerad av Pansarvecket 2017-01-02 kl. 03:50.
Citera
2017-01-02, 12:17
Medlem
Citat:
Dödsnazister som jag?
Jag brukar själv kalla mig rasistfascist och shitlord annars.
Men varför är de fattiga, frågar du?
Taskiga livsval och för dåligt driv, kanske?
Jag tror inte gruppvåldtäkter av småbarn hjälper mot fattigdom.
Annars är fattig en konstig term som kan behöva en eller flera definitioner.

Det är blev för meta-trolligt även för mig.
Citera
2017-01-02, 13:04
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Det är blev för meta-trolligt även för mig.
Jag slog huvudet i glastaket redan före förrförra posten, men skit i det.
Ut å såga bara!
Jiiihhaaaaaa!!!
Citera
2017-01-02, 13:05
Medlem
Pungterings avatar
Citat:

Varför är det suspekt?

Det är ju inte samma brottsbenägenhet för olika etniciteter vid samma fattigdom. Då är fattigdom ett dåligt försvar.

Det finns så vitt jag vet inget som tyder på att de faktiska överfallen inte ökat, annat än vänstervridna förståsigpåares påståenden.
Citera
2017-01-03, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Varför är det suspekt?

Det är ju inte samma brottsbenägenhet för olika etniciteter vid samma fattigdom. Då är fattigdom ett dåligt försvar.

Det finns så vitt jag vet inget som tyder på att de faktiska överfallen inte ökat, annat än vänstervridna förståsigpåares påståenden.

Det var en, kanske dålig, troll av mig. Jag ville låte som ett vänsterhjon som medvetet ljuger om att våldtäckter beror på fattigdom.
Citera
2017-01-03, 04:44
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Det var en, kanske dålig, troll av mig. Jag ville låte som ett vänsterhjon som medvetet ljuger om att våldtäckter beror på fattigdom.
Jag såg ju det tidigt, men spelade inte med fullt ut. My bad!
Citera
2017-01-03, 22:18
Medlem
Citat:
Jag såg ju det tidigt, men spelade inte med fullt ut. My bad!

Det är ett mycket gott tecken att feministforat är överfullt med troll. Folket tillfrisknar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in