Citat:
Så den muslimska bordellmamman får, till skillnad från sina offer, svenska kvinnor, betalt.
100 000 SEK för sina armar, nästan bara underarmarna, är ju inte fråga om ärmlöst.
Det ger en fingervisning om hur värdefulla svenska kvinnor är, hur mycket hon kan tjäna på oss.
Jag har en välassimilerad bekant. Vi ser oss som vänner men när det kommer till kritan kan det aldrig vara så, det går emot bådas vår natur.
Hon hatar sina kulturfränder.
Jag hatar också hennes kulturfränder, men det kan hon inte förstå.
För jag förstår ju inte vad dom säger.
Jag förstår ju inte hur vidrigt dom uttalar sig om mig, om svenska flickor och kvinnor.
Hon råkade hamna bredvid mannen i "Inte utan min dotter" under en flygresa.
--Hur kunde du vara så djävla dum att du behandlade en västerländsk kvinna på det sättet, var frågan hon ställde till honom.
Han var såklart helt oförstående, en mer gyllene bur kunde man ju inte få.
Enligt honom ska det göras en film med hans version, så att alla förstår vilken kärleksfull man han är.
Kan tänka mig att den filmen kommer att visas så fort gökäggsläggarna säkerställt att antalet muslimska röstberättigade överstiger vårt.
100 000 SEK för sina armar, nästan bara underarmarna, är ju inte fråga om ärmlöst.
Det ger en fingervisning om hur värdefulla svenska kvinnor är, hur mycket hon kan tjäna på oss.
Jag har en välassimilerad bekant. Vi ser oss som vänner men när det kommer till kritan kan det aldrig vara så, det går emot bådas vår natur.
Hon hatar sina kulturfränder.
Jag hatar också hennes kulturfränder, men det kan hon inte förstå.
För jag förstår ju inte vad dom säger.
Jag förstår ju inte hur vidrigt dom uttalar sig om mig, om svenska flickor och kvinnor.
Hon råkade hamna bredvid mannen i "Inte utan min dotter" under en flygresa.
--Hur kunde du vara så djävla dum att du behandlade en västerländsk kvinna på det sättet, var frågan hon ställde till honom.
Han var såklart helt oförstående, en mer gyllene bur kunde man ju inte få.
Enligt honom ska det göras en film med hans version, så att alla förstår vilken kärleksfull man han är.
Kan tänka mig att den filmen kommer att visas så fort gökäggsläggarna säkerställt att antalet muslimska röstberättigade överstiger vårt.
Förstod inte riktigt inlägget. MEN associerade till att det kanske kan komma en ny mild variant av prostitution nu då:
Typ: "För 500 pix får du se mina underarmar i en timme". Många kvinnor har nog inte riktigt fattat det stora sexuella värdet i just underarmarna tidigare.