2016-12-26, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Så den muslimska bordellmamman får, till skillnad från sina offer, svenska kvinnor, betalt.

100 000 SEK för sina armar, nästan bara underarmarna, är ju inte fråga om ärmlöst.
Det ger en fingervisning om hur värdefulla svenska kvinnor är, hur mycket hon kan tjäna på oss.

Jag har en välassimilerad bekant. Vi ser oss som vänner men när det kommer till kritan kan det aldrig vara så, det går emot bådas vår natur.

Hon hatar sina kulturfränder.
Jag hatar också hennes kulturfränder, men det kan hon inte förstå.
För jag förstår ju inte vad dom säger.
Jag förstår ju inte hur vidrigt dom uttalar sig om mig, om svenska flickor och kvinnor.

Hon råkade hamna bredvid mannen i "Inte utan min dotter" under en flygresa.
--Hur kunde du vara så djävla dum att du behandlade en västerländsk kvinna på det sättet, var frågan hon ställde till honom.

Han var såklart helt oförstående, en mer gyllene bur kunde man ju inte få.

Enligt honom ska det göras en film med hans version, så att alla förstår vilken kärleksfull man han är.
Kan tänka mig att den filmen kommer att visas så fort gökäggsläggarna säkerställt att antalet muslimska röstberättigade överstiger vårt.

Förstod inte riktigt inlägget. MEN associerade till att det kanske kan komma en ny mild variant av prostitution nu då:
Typ: "För 500 pix får du se mina underarmar i en timme". Många kvinnor har nog inte riktigt fattat det stora sexuella värdet i just underarmarna tidigare.
Citera
2016-12-26, 13:32
Medlem
Och ett fall till nu då:

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/do-stammer-folktandvarden-muslimsk-tandlakare-ska-fa-tacka-sina-armar
Citera
2016-12-26, 15:17
Medlem
Vilka tar de här besluten på DO? Hur opartiska är de?
Citera
2016-12-26, 21:16
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Kvinnan sjukskrevs kort därefter, men försökte att komma tillbaka till jobbet och anpassa sig efter de nya reglerna.

För vadå? öppna infekterade sår på underarmarna?

Varför släpper F-kassan sånt här rent sjukpenningsfusk?
Citera
2016-12-26, 21:18
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Den enda acceptabla kompromissen vore att hon bytte till en nytvättad tröja mellan varje patient.

Tröja? Om hon väljer att täcka underarmarna kan hon väl inte ha tröja också.

Bh är en acceptabel kompromiss. Om hon byter mellan varje patient. Bh och lösärmar.
Citera
2016-12-26, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Tröja? Om hon väljer att täcka underarmarna kan hon väl inte ha tröja också.

Bh är en acceptabel kompromiss. Om hon byter mellan varje patient. Bh och lösärmar.

))

Behå och långa handskar kanske? Börjar låta som något annat än en tandläkarmottagning. Men förstås helt rätt så länge det lockar nya kundgrupper. Tandhälsan framför allt!
Citera
2016-12-26, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Det handlar om hygien och patientsäkerhet. Men du kanske inte bryr dig om du dör på operationsbordet för att en muslim inte kunnat sterilisera sig så bra på grund av sin teologiska klädkod.
om det handlar om hygien känns långärmat tajt tröja bättre. har man håriga eller torra, eksemiga armar vill man inte få smulor i munnen när dom böjer sig över en
Citera
2016-12-28, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
om det handlar om hygien känns långärmat tajt tröja bättre. har man håriga eller torra, eksemiga armar vill man inte få smulor i munnen när dom böjer sig över en

Det kanske känns så för dig, men det är inte så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in