2016-12-25, 22:21
Bannlyst
Våndades om tråden skulle ligga i Humor.
Men passar nog bättre här.
Är parodi på hög nivå. Inte ens Svetsaren eller Wallström kunde skämma ut Sverige mer.
Beskåda här:
http://www.tv4play.se/program/kungahuset-9-5
Kungen framhäver dessa unga företagare som framtiden för Sverige.
"Ur Sweaty Balls växte vår företagside fram"
Borde Kungen tvångsomhändertagas?
Var lite underhållande med Sophia och CP som florererade med massa negerungar i Säffle dessutom.
Avskaffa Monarkin.
Senast redigerad av MuslimBastard 2016-12-25 kl. 22:24.
Citera
2016-12-25, 22:57
Medlem
kraftfoders avatar
Har du någon annan källa? -Har ingen lust att skaffa konto på tv4 play..
Jag har googlat (duck-duckat) på dina uppgifter, men inget relevant dyker upp.
Citera
2016-12-25, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Har du någon annan källa? -Har ingen lust att skaffa konto på tv4 play..
Jag har googlat (duck-duckat) på dina uppgifter, men inget relevant dyker upp.

Entschuldigung.
Var lyckligt ovetande om att man behövde registrera sig för att se TV4 Play.
Brukar aldrig se på skräpkanalen i normala fall.
Kanske det visas i repris.
Citera
2016-12-25, 23:12
Bannlyst
https://www.entreprenor.se/nyheter/systrarna-som-revolutionerar-intimhygienen_598887.html

Araber har tydligen mycket pungsvett.

Kan dom uppfinna ett medel mot Islam oxå?

"Systrarna som revolutionerar intimhygienen
NYFÖRETAGANDE DeoDoc startades för att ändra synen på intimhygien. Efter flera utmärkelser, hjälp från en inkubator och medialt genomslag vill nu systrarna Asadi att företaget ska bli världsledande. ”Huvudanledningen till att det är svårt att växa är att det är dyrt att anställa”, säger Hasti Asadi.

”Har ni haft problem med discoråtta eller pungsvett?”. Toppcheferna på Ikea, Microsoft och en rad andra storbolag i publiken blev paffa under tävlingen Business Challenge. Systrarna Hasti Asadi och Hedieh Asadi inväntade responsen från scenen. Sakta, men säkert övergick den pinsamma tystnaden till sorlande nyfikenhet. Isen var bruten. Ögonblicket skulle spela en avgörande roll för framväxandet av startupen DeoDoc, vars deospray ska revolutionera intimhygienen."
Senast redigerad av MuslimBastard 2016-12-25 kl. 23:14.
Citera
2016-12-25, 23:40
Medlem
Har man problem med pungsvett så är det väl bara att köra runt med en deodorantsticka där nere. Hur är det här ens en revolutionerande uppfinning som dom försöker få det att låta som?
Citera
2016-12-25, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Har man problem med pungsvett så är det väl bara att köra runt med en deodorantsticka där nere. Hur är det här ens en revolutionerande uppfinning som dom försöker få det att låta som?

Internet var en fluga
http://www.svd.se/internet-en-fluga--var-det-en-groda-ines-uusmann
Men Araber och Negrer med pungsvett är här för evigt.

Kommer man få förtur till lägenhet och jobb om man säger att man lider av pungsvett?

Är det en ny diagnos. Typ som Aspergers. Man får straffrabatt pga av att man lider av pungsvett.

Ringa till jobbet. Hmm, jag sjukskriver mig idag. Jag fick ett kraftigt pungsvettsanfall.
Senast redigerad av MuslimBastard 2016-12-25 kl. 23:51.
Citera
2016-12-25, 23:53
Medlem
kobents avatar
Ja ja det räcker nu lilla rysstroll! Det är inte roligt längre bara tragiskt.

För att nämna något om innehållet så var det en onödig och dålig affärsidé som enbart blev uppmärksammad pga skaparnas kön och etnicitet.
Citera
2016-12-26, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Ja ja det räcker nu lilla rysstroll! Det är inte roligt längre bara tragiskt.

För att nämna något om innehållet så var det en onödig och dålig affärsidé som enbart blev uppmärksammad pga skaparnas kön och etnicitet.

Sveriges nya Ikea eller TetraPak.
Nya Nexium eller Losec.
Två arabhoror som inte vill ligga med illaluktande araber.
Araber är helt värdelösa.
Citera
2016-12-26, 00:18
Medlem
Jag tror inte att det är en dålig affärside. Det finns redan 347 olika trådar på flashback som tar upp ämnet "pungsvett" i någon grad. Någon här i tråden föreslog vanlig deoderant. Skall lägga det på minnet att alltid ha en extra till pungen och till gäster som lånar duschen som vill låna

kronans apotek säljer deodoc och jag skall shoppa på måndag
Citera
2016-12-26, 00:22
Medlem
Är det här ett skämt eller vaddå? Meningslös idé som verkligen inte förtjänar ett kungligt pris.
Citera
2016-12-26, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimBastard
Nu får jag säkert en varning.
Men undrar om Arabfitta luktar gott? Jag är tveksam.
Har Kungen testat?

Entrepenörspriset är ju ett skämt som luktar illa (pun intended) så ju sjukare vi spånar i denna tråd desto bättre.

Luktar arabfitta gott, frågade du.
Den (enda) arabfitta jag har sett IRL, haft i min närhet, borrat, typ luktade. Väldigt mycket.
Tror det eller ej, men när jag vaknade dan därpå (hon lämnade kvällen innan) så luktade det i HELA LÄGENHETEN. Fitta. Alltså FITTA

Kan gå igång på det men detta var liiiite väl mycket.
Citera
2016-12-26, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lhffan
Jag tror inte att det är en dålig affärside. Det finns redan 347 olika trådar på flashback som tar upp ämnet "pungsvett" i någon grad. Någon här i tråden föreslog vanlig deoderant. Skall lägga det på minnet att alltid ha en extra till pungen och till gäster som lånar duschen som vill låna

kronans apotek säljer deodoc och jag skall shoppa på måndag

Lär äckliga Araber tvätta kuken istället.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in