2016-12-25, 07:58
Medlem
hansen.klass avatar
Det kommer inte att fungera, de kommer att tjäna sin tro och sin grupp. Kriminella utlänningar respekterar inte utlänningar som är poliser, de som vill tjäna Sverige kommer att trakasseras. Till slut ger de efter..

En muslim får inte bli en polisman i Sverige, det är haram. Det är emot deras tro.

Utlänningar som blir poliser är oftast mer råa, det kan skapa sekteriskta konflikter. Turk, arab, afrikan eller shia/sunni/kristen.

Hur kan man hantera detta?
Citera
2016-12-25, 08:14
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Det kommer att bli spiken i kistan för Sverige som välfärdsland och demokrati.
Citera
2016-12-25, 08:18
Medlem
hansen.klass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Det kommer att bli spiken i kistan för Sverige som välfärdsland och demokrati.

Man kan bara ta en titt på utländska läkare, hur vården har gått åt helsike. Polisen har mer befogenheter, de ska ta hand om säkerheten. Du har helt rätt.
Citera
2016-12-25, 08:40
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
En annan viktig del är att korruptionen kommer öka, kraftigt.
Poliskåren kommer på svartskallesidan bli helt genomkorrupt, man kommer kunna köpa sig sin egna Polis i framtiden. Eftersom Poliskåren fungerar så illa som den gör så kanske det är något bra?
Man köper sig en Polis som blir ens privata Judge Dredd.

Och som du redan konstaterat så ses de utlänningar som blir Poliser som förrädare om de inte redan ägs av en gangstergruppering som på detta vis infiltrerar Polisen, massor av sådana snutar kommer man också få, snutar som ägs av olika gangstergäng, troligtvis finns det redan bland de utländska snutarna i detta nu, finns ju även ett par korrupta svenska snutar och med tanke på hur mycket mer korrupta tredje världen folken är så...

Att ha utlänningar på Statsbärande positioner är alltid en idiotisk idé. Politik, Polis, Byråkrati, Militär osv. helt livsfarligt.
Utlänningarna är bara lojala till två saker, sina klaner/familjer/nationer (inte Sverige utan deras riktiga nationer) och pengar. Möjligtvis att det finns en tredje i form av islam.
Citera
2016-12-25, 09:11
Medlem
bithaxs avatar
Jag är benägen att hålla med. Vi vill absolut inte ha en shiitisk poliskår som skjuter mot sunni grupperingar, eller klanmedlemmar som ser mellan fingrarna när deras klan begår grova brott.

Vi vill inte ha utlänningar som jobbar på migrationsverket heller, möjligen som tolkar men inget annat.
Citera
2016-12-25, 10:33
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hansen.klas
Det kommer inte att fungera, de kommer att tjäna sin tro och sin grupp. Kriminella utlänningar respekterar inte utlänningar som är poliser, de som vill tjäna Sverige kommer att trakasseras. Till slut ger de efter..

En muslim får inte bli en polisman i Sverige, det är haram. Det är emot deras tro.

Utlänningar som blir poliser är oftast mer råa, det kan skapa sekteriskta konflikter. Turk, arab, afrikan eller shia/sunni/kristen.

Hur kan man hantera detta?

Annars verkar ju "tropa de elite" vara ganska effektiva på att ta igen makten i ghettoområden ....
Citera
2016-12-25, 10:43
Bannlyst
Är det för mycket begärt att be om en länk, någon form av info eller underlag till det som tråden handlar om?

Sen undrar jag även lite över detta:
Citat:
Jaså? Var hittar du det förbudet? Är det i deras heliga skrift? Det är mycket märkligt, då jag råkar känna till ett par muslimer i svensk poliskår.
Citat:
Utlänningar som blir poliser är oftast mer råa
Skulle du kunna ge lite underlag i form av information och källor till dessa två påståenden? Det låter mycket intressant och jag vill förkovra mig.
Citera
2016-12-25, 11:01
Avstängd
Jag tror att vi snart kommer att få se självstyrande muslimska enklaver i Sverige. Med egen polis/milis, arabiska som språk och egen lagstiftning o.s.v. Integration är inte längre möjligt.
Citera
2016-12-25, 11:10
Medlem
de.Montforts avatar
Poliser med utländskt härkomst ses som förrädare och husblattar. Som konsekvens trappas istället våldet mot polisen upp. Snart har Sverige sin första döda polis med utländskt påbrå liksom vi har den kvinnliga fångvaktaren som blev mördard för några år sen av en intern.

Sveriges rikspolischef är så ofantligt naiv. Det ses som en provokation Gängen som styr lär sätta ut skottpengar för varje misshandlad och död polis med utländskt påbrå som rör sig i Sveriges no-go zoner.
Citera
2016-12-25, 13:35
Medlem
Wayaheads avatar
Det är precis samma strategi som när svenska krogägare satte invandrare som dörrvakter, man slipper snacket om rasism!
Citera
2016-12-25, 13:44
Medlem
reffis avatar
10 inlägg och inte en enda länk till en källa. Kom igen nu.
Citera
2016-12-25, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Jag tror att vi snart kommer att få se självstyrande muslimska enklaver i Sverige. Med egen polis/milis, arabiska som språk och egen lagstiftning o.s.v. Integration är inte längre möjligt.

Bara en tidsfråga innan ett muslimskt parti når politiken, då väljarantalet bör vara ganska omfattande vid det här laget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in