Hade fem st xanor, två ikto, 30 valium, fem g amfetamin, några subutex, tio heineken, 20 g grymt bubbel (eller polaren men vi rökte tillsammans), fick några temagesic och alprazolam 0.25 av morsans polare. Körde väll från 07:30 i fredags tills igår runt 01:00 då jag däckade precis efter polare meckat den sista holken, vi delat på den sista linan tjack, injicerat min sista sub och ätit en valium.
Hade även en tjej här igår som tydligen inte mått bra medan jag sov (något otrevligt har hänt). Vet inte vad och hoppas allt är bra med henne. Hon är väldigt vacker, oskuldsfull och trevlig.
Hade fem st xanor, två ikto, 30 valium, fem g amfetamin, några subutex, tio heineken, 20 g grymt bubbel (eller polaren men vi rökte tillsammans), fick några temagesic och alprazolam 0.25 av morsans polare. Körde väll från 07:30 i fredags tills igår runt 01:00 då jag däckade precis efter polare meckat den sista holken, vi delat på den sista linan tjack, injicerat min sista sub och ätit en valium.
Var ni två personer som delade på allt det där? Låter som ett sjukt skönt festande hursomhelst
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Hade även en tjej här igår som tydligen inte mått bra medan jag sov (något otrevligt har hänt). Vet inte vad och hoppas allt är bra med henne. Hon är väldigt vacker, oskuldsfull och trevlig.
Något otrevligt säger du? Blev hon kanske våldtagen?
Var ni två personer som delade på allt det där? Låter som ett sjukt skönt festande hursomhelst
Ja ungefär förutom temagesic och subutexen. Vi umgicks hela kvällen så bjöd varandra och massa andra. Kul hade vi men idag mådde man sådär. Lite subutex och valium löste det.
Något otrevligt säger du? Blev hon kanske våldtagen?
Hon hade rökt och tydligen spytt. Min polare sa att han trodde hon fick panikångest. Så var inget allvarligt, men vart orolig.
Här blir det förmodligen krypton med någon rökmix, bonzai citrus/DJ. Attans att kranen har slut på lyrican, underskattad drog och perfekt när man lämnar prover
Aa håller med dig mycket underskattad! Själv så har jag lyckats manipulera Läkaren så jag har det utskrivet 600 mg om dagen! Guld värt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!