2016-12-22, 13:42
Medlem
birgetts avatar
finns inga..

Saudiarabien har byggt moské över hela världen, tom i centrala Zürich -centum för undangömda kapital...muslimer kommer aldrig att anpassa sig till kristna aldrig så är det bara avvakta Sharia,,men enligt sk VÄST underbart demokratio a la SaudA..
Citera
2016-12-22, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Alltid lika skönt när man är i Polen. Inte en arab/muslim så långt ögat når.

Fast frågan är väl hur utveklat polen är. Röstar på Finland, nackdelen är att dom har väldigt slappa vapenlagar, litel som USA verkar det vara.
Citera
2016-12-22, 13:51
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Fast frågan är väl hur utveklat polen är. Röstar på Finland, nackdelen är att dom har väldigt slappa vapenlagar, litel som USA verkar det vara.
Hur utvecklat Polen är? Ja, du borde nog besöka landet ser jag. Dessutom så finns det ju gott om Somalier och annat pack i Finland.

Lite fakta: (Från 2016)
Polsk BNP har mer än fördubblats de senaste 25 åren.
BNP per capita har ökat från 32 procent av snittet i EU till 67 procent.
Mellan 1991 och 2008 var den genomsnittliga tillväxten 4,6 procent per år.
Förra året växte BNP med 3,5 procent och tillväxten spås bli lika hög i år och nästa år.
Export står för nästan hälften av Polens BNP.
Citera
2016-12-22, 14:26
Medlem
2big4yous avatar
Island,Japan,Sydkorea,Portugal,Uruguay,Panama,Para guay, Nya Zeeland,Luxemburg,Lichtenstein,Irland samt en del länder i Syd Amerika(dom har en del andra våldsproblem iofs)
Citera
2016-12-22, 15:37
Medlem
Om vi diskuterar organiserade terrorattacker, sanktionerade av IS / Al-Qaidas ledning så ligger Sverige bra till då de föredrar att inte skita i eget bo... En ensam gärningsman kan dock slå till i Sverige vilken dag som helst.
Citera
2016-12-22, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caught.on.tape
Saudiarabien och Förenade Arabemiraten har inte många terrordåd,, låg risk där.

Utvecklat land frågade han om.
Citera
2016-12-22, 16:00
Medlem
NickSonnys avatar
Jag röstar på Japan samt visegrad-länderna. Skulle lätt kunna tänka mig att bo i t.ex. Prag.
Citera
2016-12-22, 16:01
Medlem
eternussermos avatar
Sydamerika är väl rätt säkert, Colombia, Argentina, Brasilien, Chile, Peru etc.

Och utvecklat, ja, det är väl rätt okej levnadsstandard i de flesta av dessa länderna om man har ett bra jobb.
Citera
2016-12-22, 16:07
Medlem
Australien skulle jag gissa på. Ganska hårda när det gäller bidrag till flyktingarna så det knappt är värt att ta sig dit.

Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Faktiskt rätt intressant varför terrordåden inte är vanliga eller eller knappt förekommande där. Kanske är för att sharialagarna och domstolarna som dömer ger medeltida bestraffning såsom piskrapp, stenkastning och avhuggna händer? Fast å andra sidan förstår jag inte varför IS-krigare inte skulle göra sina dåd där, de strävar ju ändå mot att dö och bli martyrer i sina dåd, så vad spelar platsen för roll? Eller är nog för att de vill slå till mot Västerländernas "otrogna" kultur och livsstil.
Citera
2016-12-22, 16:13
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caught.on.tape
Saudiarabien och Förenade Arabemiraten har inte många terrordåd,, låg risk där.

KSA har i botten samma salafistiska ideologi som Al Qaida och daesh. Terrorister är dock sura på det saudiska kungahuset för att man allierar sig med USA och inte de salafistiska terrorspyflugorna. Dock stödjer KSA dem så länge de inte verkar på den arabiska halvön.
Citera
2016-12-22, 16:21
Medlem
Vilket land som helst i Amerika söder om USA.
Citera
2016-12-22, 17:34
Medlem
RutledgeWoods avatar
Finland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in