2016-12-17, 16:20
Medlem
Tänkte en del var jag skulle placera den här tråden men verkar mest lämpligt här.. Har en fråga.. ska flytta hem till föräldrarna under en period efter många års vistelse utomlands. Jag dricker rätt mycket (10 öl per dag cirka) utan att bli full men på bra humör och får en bra känsla.. detta går naturligtvis inte när jag flyttar hem. Tagit en del "mediciner" till och från. Tramadol är billigt att få ut cirka 20kr kartan och fungerar hyfsat, kan må bra och känna driv, tappar alkoholsuget. Bäst har varit Lyrica men äckligt dyrt, nästan 200kr per karta. Jag gillar att producera musik men får ingen motivation helt "nykter". Vad tror ni kan hjälpa mig? Kan nog tjata till mig Lyrica då jag gick på ssri länge efter självmordsförsök (8år+) men slutat med det för mer än ett halvår sen och känner ingen skillnad. Inga svar om CB, kola eller annat skit. Söker lagliga substanser som kan få en att må bra och gärna ge lite driv några timmar. Efedrin har jag testat men skrivs väl knappast ut? Vill verka nykter också så någon tablett då och då borde fungera.. mvh
Citera
2016-12-17, 16:25
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AceOfHaze
Tänkte en del var jag skulle placera den här tråden men verkar mest lämpligt här.. Har en fråga.. ska flytta hem till föräldrarna under en period efter många års vistelse utomlands. Jag dricker rätt mycket (10 öl per dag cirka) utan att bli full men på bra humör och får en bra känsla.. detta går naturligtvis inte när jag flyttar hem. Tagit en del "mediciner" till och från. Tramadol är billigt att få ut cirka 20kr kartan och fungerar hyfsat, kan må bra och känna driv, tappar alkoholsuget. Bäst har varit Lyrica men äckligt dyrt, nästan 200kr per karta. Jag gillar att producera musik men får ingen motivation helt "nykter". Vad tror ni kan hjälpa mig? Kan nog tjata till mig Lyrica då jag gick på ssri länge efter självmordsförsök (8år+) men slutat med det för mer än ett halvår sen och känner ingen skillnad. Inga svar om CB, kola eller annat skit. Söker lagliga substanser som kan få en att må bra och gärna ge lite driv några timmar. Efedrin har jag testat men skrivs väl knappast ut? Vill verka nykter också så någon tablett då och då borde fungera.. mvh

Jag är själv orolig för min hälsa, men jag kommer inte ens i närheten av den mängden (10 öl per dag). Du kanske bör trappa ned lite? Jag dricker en del själv, men det är mer sporadiskt och jag skulle inte kunna klämma i mig 10 varje dag ens om jag ville, skulle bara somna eller börja kräkas.

Om inte alkoholen fungerar för dig så vet jag inte, men jag har ju själv funderat kring alternativ. Cannabis sägs vara fint, men har bara testat en gång, och då var jag redan packad.
Citera
2016-12-17, 17:04
Medlem
Ägnade mitt liv 20-22 års ålder åt CB. Satt bara hemma och rökte, blev osocial och levde för dagen. Nykter från CB sen 4 år nu och det är jag glad över!
Citera
2016-12-23, 20:46
Medlem
Phenibut!
Citera
2016-12-25, 14:01
Bannlyst
Phenibut, gabapentin(monsterdoser) baclofen går bort, lyrica är bra men ger såna biverkningar o nödjävlig avis, Oxycontin, går att hitta billigt med lite vetskap.. Rent kodein med, tramadolen är också guld men den går bort för mej pga alltför många års ätande, slutat verka bra, ja listan kan göras lång. Inget av detta är dyrt med lite kunskap..

//Skriver mer om jag på rak arm kommer på nåt, är själv ute efter samma sak, speciellt sånt som inte syns på UP, tack vare en dom jag snart får...
Citera
2016-12-30, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmsterdamKush
Phenibut!

Det är väl klassat i Sverige numera och skrivs väl inte ut i Sverige?

Men om du kan få läkaren att skriva ut Ritalin eller Concerta så kanske det kan vara något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in