Citat:
Ursprungligen postat av
Pungtering
Klart de kan!
Män är extremt lättstyrda. Kvinnorna behöver bara konsekvent sexvägra män med ett visst beteende så slutar det existera inom en månad.
Anledningen till att vissa är bittra är samma anledning som gör att kvinnor misslyckas styra mäns beteende:
Kvinnor tänder inte på de beteenden de mentalt tycker om.
Detta leder till att män som beter sig så som kvinnor säger att de ska straffas ut och kvinnorna belönar det beteende de säger sig vilja bli av med. Det är inte konstigt att vissa blir bittra,men de måste bara inse skillnaden på vad kvinnor vill ha och vad de tänder på.
Och jag tror på kvinnorna; de vill nog bli av med beteendet på riktigt.
Sexvägra män med ett beteende som sexuellt tänder dem?
Det fungerar bara ifall man alltså tror att kvinnor är asexuella varelser.
Säkert skulle rent teoretiskt kvinnor kunna ändra på mycket genom att sexvägra antal olika beteenden, men att de skulle kunna ta stop på porrkonsumtionen tror jag inte ett skit på.
I vilket fall så existerar frågan bara i teorin, kvinnor kan inte sexvägra då de är kåta varelser som inte kan motstå några män. Dessutom skulle det behöva vara en omöjlig kollektiv sammanslutning, som bara inte kan organiseras i nationell nivå. Ifall bara ett antal kvinnor sexvägrar så skulle det inte påverka marknaden så mycket.
Män kan relationsvägra kvinnor som har feministiska värderingar, tror att det finns något större chans att det fungerar då det är ett rent helvete för att börja med att leva med feministiska kvinnor. Jag ser på dejtingsajter att många kvinnor vill punktera att de har några feministiska värderingar, men inte är radikalfeminister. Det känns alarmerande i vilket fall och jag bläddrar hellre vidare till något bättre.