2016-12-15, 22:35
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorbon
Utan mannens tillåtelse... Vad säger de feministiska muslimkramarna nu? Inget? Konstigt...

Men ingen skada skedd... SFI-lärare är ju flyktingkramare så det var bara en omgång karma han åkte på.
Ja det är beklämmande hur extremfeministerna aldrig vågar kritisera dem som står för det värsta kvinnoförtrycket utan verkar se försvaret av islam som överordnat försvaret av kvinnors rättigheter. Verkligen beklämmande.

Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Kan ändå tycka att det är lite konstigt att han inte gavs sig på sin "ägodel" istället, det brukar väl vara det vanligaste. Men hon kanske ska få ordentligt med tillrättavisning mellan fyra ögon nu ikväll istället. Kommer vi månne att få läsa om en grovt misshandlad alt. mördad kvinna imorgon?

Vad är det här för jävla svammel då?
Det är nog stor risk att kvinnan inte har någon trevlig kväll i kväll.

Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Det blir saft och bulle och ett allvarligt samtal hos en soc-tant i 5 min =)
Det tror jag inte. Tvärt om tror jag han kommer att fällas för misshandel och få åtminstone ett kort fängelsestraff. För min del får han gärna utvisas också, om det sker beror väl på från vilket land aset kommer.
Citera
2016-12-15, 22:37
Medlem
"Flera tänder utslagna" Hur länge höll hedersbråket på egentligen?
Citera
2016-12-15, 22:42
Medlem
1000001s avatar
Alltid trevligt att bli kulturberikad.
Vad är det för vuxenskola, en vanlig "Komvux" skola eller mer "Nysvensk"-inriktad?
Citera
2016-12-15, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter

Tänkte just det samma. Känns inte helt proportionerligt ens för en helt förvirrad neandertalare.
Citera
2016-12-15, 22:55
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Med lite otur kan det ju ryka flera tänder på ett enda slag men skulle det nu utdelats flera slag (vilket väl är mycket troligt) så behöver ju inte det ta många sekunder heller.
Citera
2016-12-15, 22:59
Medlem
om flera tänder rykt så borde det vara grov misshandel... Förhoppningsvis blir det utvisning!

Men folk har ju fått stanna när de slagit ihjäl pensionärer över en parkeringsplats... inga konstigheter tydligen... det jävla aset fick väl 1 år eller nåt... modig palestinier på runt 20 som slår ner två pensionärer på drygt 80 år.. må den jäveln brinna

Hittade flashback tråd om detta , inger 78 år ....
(FB) Inger i Landskrona, ett offer för invandrarpolitiken.
Senast redigerad av obisvenkanobi 2016-12-15 kl. 23:06.
Citera
2016-12-16, 00:22
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:

Räcker gott med en välriktad käftsmäll, så kanske en sekund...
Citera
2016-12-16, 04:11
Medlem
Det ligger långt bort för oss svenskar att tro.
Men det kan ju faktiskt vara så att den muslimska kvinnan njuter av detta, att en man blir slagen, misshandlad, för hennes skull.

Att hon får sitt bekräftelsebehov tillfredställt på det viset.
Att det ökar hennes värde.
Att hon uppfattar det som att hon är så vacker att män blir galna av svartsjuka.
Att det är en sexuell krydda för henne.
Citera
2016-12-16, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Räcker gott med en välriktad käftsmäll, så kanske en sekund...
Jo, sen kanske läraren är en gammal man som undervisar för att dryga ut pensionen.

Oavsett om just han drabbats av mena- eller latinomän innan så skulle det vara omanligt i vår kultur att han är beredd på en attack.
Citera
2016-12-16, 08:16
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Var håller DO hus? Varför kräver de inte könsuppdelad SFI?
Citera
2016-12-16, 08:33
Medlem
negrofobens avatar
Typiskt arab och negerbeteende! Ingen dålig kvinnosyn, ingen impulskontroll och total avsaknad av konsekvensanalys- Med andra ord ett djur!
Hoppas de sätter apan på fösta bananbåt hem till sitt rövhålsland.
Citera
2016-12-16, 09:25
Medlem
Pinkamenas avatar
Att det ens finns män med sådan kvinnosyn och ännu värre, att vi släpper in de hit också. Att de blir fler och fler är en tanke som gör mig rejält orolig.

Varför blev inte "eleven" intagen av polis? Skulle det varit en svensk man som gjorde det här skulle han få fängelse men blattar får visst om jag har förstått det hela rätt?

Är mannen arab? Jag har svårt att tro det då det här med att man inte får prata med en kvinna utan hennes mans tillåtelse är nog snarare kurdiskt. Någon som vet om etnicitet på GM?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in