Har ni skojat med folk från Chile om Augusto Pinochet? Jag känner 3 chilenare, en väninna som
jag är mycket bra vän med...
Hon är feminist, vänsterextremist o sånt. O jag är ju ganska lagd åt högersidan. Men vi är ändå vänner, o har varit lite mer än vänner... Hon blev skitsur när jag började skoja om Augusto Pinochet!
Sen var det en artikel i Dumheter24 om Rossana Dinamarca, vänsterpartist, vägrar ta i hand med sina motdebattörer o har t-shirtar med löjliga budskap på sig i riksdagen. Minns inte vad artikeln handlade om.
Men jag är inte sån som skriver hatkommentarer. Det mesta jag kommenterar skriver jag under med mitt riktiga namn, typ loggar in med Facebook. Men jag kunde inte låta bli att skriva att hela vänstern gråter när Fidel Castro dog, o kontrade med att den 10:e december var det 10 år sen Augusto Pinochet dog, o att jag skulle hålla en minnesstund...
Skrev också att Rossana Dinamarca beter sig som en barnunge. O jag menar det seriöst, inte bara för att dumma mig!
Sist jag kollade hade den kommentaren fått 55 likes. Men många vänstertomtar började tramsa sig genom att blanda in min mamma o blöjor!
Ok, det kanske kan ses som näthat, men kolla hur vänstern debatterar, så får ni se på trams!