2020-08-10, 17:03
Medlem
Bebblischs avatar
Också lyssnat på Rättegångspodden nu om detta fall och det som slår mig mest är väl hur annorlunda Mattias Börjesson ser ut i förhållande till bilden jag fick upp i huvudet Han ser inte ut som den som svarar "Men höeur deu me fittan elllleeee" på grov skånska när en kvinna frågar vad man ska äta.

Som sagt, det borde finnas ett register för så vidriga personer som Mattias Börjesson. Han läser väl förmodligen själv den här tråden eftersom han i rätten nämnde att stackaren hade "EN HEL SIDA PÅ HD" och "EN HEL TRÅD" om sig. Så Mattias Börjesson, din fega lilla spottloska och värdelösa ursäkt till man, hela Sverige hatar dig, och du är eftersökt 750 gånger på mrkoll bara den här månaden.
Citera
2020-08-14, 15:41
Medlem
Han har flyttat långt ifrån nu hörde jag från hyfsat säkra källor.. hoppas han aldrig gör om det igen! Vet btw ett flertal andra i Ängelholm som utsatt kvinnor i min omgivning för liknande saker.
Citera
2020-08-14, 15:56
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romsarev
Han har flyttat långt ifrån nu hörde jag från hyfsat säkra källor.. hoppas han aldrig gör om det igen! Vet btw ett flertal andra i Ängelholm som utsatt kvinnor i min omgivning för liknande saker.

Vart han flyttat då? Det är klart han kommer att göra om det med första bästa kvinna så fort han får chansen. Han skulle inte ens vart ute i det fria än om han dömts för allt det som alla VET att han har gjort.
Citera
2020-08-14, 22:08
Medlem
Citat:
Sitter du på information om vart han är så delge gärna oss andra
Citera
2020-08-15, 09:14
Medlem
Vad tänkte ni göra? Brukar ju vara så att de som hotar via nätet inte gör något irl.. måste ju vara värt att berätta mer.
Citera
2020-08-15, 13:52
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Nej jag är kvinna.. men föredrar att vara anonym som ni andra.

Det bästas med detta forum är att du kan dela med dig om sådant du vet samtidigt som du är anonym Känner du honom personligen?
Citera
2020-08-17, 17:36
Medlem
Citat:
Vad tänkte ni göra? Brukar ju vara så att de som hotar via nätet inte gör något irl.. måste ju vara värt att berätta mer.
Varför försvarar du honom? Vet du vart han befinner sig så kan du ju bara säga de?
Citera
2020-08-18, 16:23
Medlem
Jag förvarar absolut inte honom!
Tänker är inte så smart att lägga ut en massa hot här.. känns som många kan bli misstänka om någon faktiskt skulle ta saken i händer. Helt anonym är man inte..
Citera
2020-08-18, 17:10
Medlem
Citat:
Jag förvarar absolut inte honom!
Tänker är inte så smart att lägga ut en massa hot här.. känns som många kan bli misstänka om någon faktiskt skulle ta saken i händer. Helt anonym är man inte..
En massa hot? Vart får du de i från?
Häng ut honom! Han är inte värd vatten!
Citera
2020-08-18, 23:56
Medlem
Enligt Ratsit bor han kvar i Ängelholm. Den informationen kommer alltid bara finnas en snabb sökning bort.

Mattias Börjesson
Personnummer:
19870809-XXXX
Telefonnummer:
Hittar inga uppgifter
Adress:
Vinkelvägen 34
262 61 Ängelholm
Citera
2020-08-19, 12:28
Medlem
Mattias trodde nog att han mer eller mindre skulle kunna återgå till det normala efter att ha avtjänat sitt straff. Härligt att Rättegångspodden lyfte fram fallet så att fler fått upp ögonen för vad han är och vad han gjort. Självcentrerad som han är så går han säkert in här och läser med jämna mellanrum också .
Citera
2020-08-19, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hangbukssvin
Mattias trodde nog att han mer eller mindre skulle kunna återgå till det normala efter att ha avtjänat sitt straff. Härligt att Rättegångspodden lyfte fram fallet så att fler fått upp ögonen för vad han är och vad han gjort. Självcentrerad som han är så går han säkert in här och läser med jämna mellanrum också .
Jag skulle gissa på att han dagligen tar en titt här.
Tror hans välmående tar skada av att det skrivs om honom och att det ständigt läggs upp uppdateringar om var han är, gör mm.

Så ni som sitter på info kan dela med sig tycker jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in