2016-12-13, 08:33
Medlem
newbi1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstallet
Rykten är helt ointressanta.

Fast nu är dessa rykten sanna!
Citera
2016-12-13, 09:23
Medlem
Realisten73s avatar
Den misstänkte är av utländsk härkomst och den döde är av utländsk härkomst. 2 st kulturberikare mindre. En bakom galler och en död. Väljer att inte ägna denna tråden en sekund till av min dyrbara tid. Så länge de har ihjäl varandra, och inte oskyldiga Svenskar så gärna för mig. Synd bara om det var barn som fick bevittna eländet. Förstår inte varför dessa blattar alltid måste ge sig ut på stan och härja för att ta kol på varandra. Varför kan dom inte sköta sånt där i sina bostäder, så vi slipper se skiten. Ännu bättre om dom tar kol på varandra i sitt hemland så vi slipper få in dom till Sverige.

Men vi får väl säga att dom gjorde landet Sverige en tjänst. 2 st mindre är en bra början!
Citera
2016-12-13, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Den misstänkte är av utländsk härkomst och den döde är av utländsk härkomst. 2 st kulturberikare mindre. En bakom galler och en död. Väljer att inte ägna denna tråden en sekund till av min dyrbara tid. Så länge de har ihjäl varandra, och inte oskyldiga Svenskar så gärna för mig. Synd bara om det var barn som fick bevittna eländet. Förstår inte varför dessa blattar alltid måste ge sig ut på stan och härja för att ta kol på varandra. Varför kan dom inte sköta sånt där i sina bostäder, så vi slipper se skiten. Ännu bättre om dom tar kol på varandra i sitt hemland så vi slipper få in dom till Sverige.

Men vi får väl säga att dom gjorde landet Sverige en tjänst. 2 st mindre är en bra början!

Den ene lär väl kosta svenska skattebetalare 10000 om dygnet på kumlabunkern under kommande 60 år, så någon besparing är det ju inte precis...
Citera
2016-12-13, 11:59
Medlem
reclaimss avatar
Så BO studerade alltså på Carlsund i Motala. Då borde någon här snart veta dennes namn? Länk till fb?
Citera
2016-12-13, 12:08
Medlem
Troians avatar
Inte tidigare kända av polisen, enligt åklagaren:

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost...nda-av-polisen

Citat:

Citat:
– Det är vanliga ungdomar, inga missbrukare, säger åklagare Eva Nemec Nord till SVT Nyheter Öst.
Citera
2016-12-13, 12:11
Medlem
BO Ahm*d Bas*s.
Senast redigerad av lookaway 2016-12-13 kl. 12:13.
Citera
2016-12-13, 12:12
Medlem
+Seno+s avatar
"Tareq Kung" på FB har jag fått höra ska vara misstänkt för brottet. Om det är sant eller inte vågar jag inte svara på
Citera
2016-12-13, 12:17
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lookaway
BO Ahm*d Bas*s.

Denne?

https://www.facebook.com/*hm*d.bs*ss.5 (* = a)
Citera
2016-12-13, 12:18
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Inte tidigare kända av polisen, enligt åklagaren:

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost...nda-av-polisen

Citat:

Att hon nämner att det inte var missbrukare är intressant eftersom det är det första man tänker på när det gäller sånt här och Motala, det gör ju det hela än mer underligt.
Citera
2016-12-13, 12:19
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Seno+
"Tareq Kung" på FB har jag fått höra ska vara misstänkt för brottet. Om det är sant eller inte vågar jag inte svara på

Vän med AA på FB.
Citera
2016-12-13, 12:19
Medlem
Har hört samma namn gällande den misstänkte. Han brukar alltid gå sida vid sida med "Mohanned Jackson" på fb.
Citera
2016-12-13, 12:24
Medlem
Tror ej BO har någon Facebook. Hört att han ska heta prince_sy97 på instragram i allafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in