Citat:
Ursprungligen postat av
Telefon
Ja, den som designade MatDax borde få en rak höger. Maken till urusel planering är svår att hitta.
Hökis krog har jag supit på nån gång, vilka original det finns där en fredagkväll
ICA Bomben en bit iväg har jag ingen koll på men har hört att den ska vara bra. Sen har ju Willys öppnat vid Sköndal. Blir spännande också med Systembolaget på samma ställe, undrar om det kommer bli alkishäng vid 73an då?
Hehe, original överallt i hökis alagarliga. Har en klassisk alagarlägenhet mittemot min. Trevlig snubbe där som alltid har en rolig anekdot att berätta i hissen medan han dricker sin pripps på färden ned till entrén och rockar en hel sopsäck full av urdruckna ölburkar en gång i veckan
Matdax är ofräsch butik. Fikabröd, nötter och annat får gärna ligga helt öppet med en massa snuviga gubbar som nyser över det. Sen så är ju prishypen överdriven med. Ja, ofta bra klipp på läsk och skumma varor från Turkiet, men basvaror är oftast dyrare än på ICA. Bomben är helt okej närbutik. Priserna ganska normala, inte överpris som mindre närbutiker brukar dras med.
Matdax älskar att göra stockningar vid pantmaskinen som redan i sig stockar slingan i butiken. Handlar seriöst bara där i nödfall när jag inte orkar gå till Lidl eller kvantum i farsta c