2016-12-12, 17:28
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seperator
Sedan?

Ska andra lista ut vad DU vill att folk ska göra? Med tanke på hur omogna och kvinnofientliga män på flashback är så har Svenska kvinnor inte mycket bra att välja i mellan känns det som.
Citera
2016-12-12, 17:38
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idkidkidk
Det går inte att stoppa det nu, det är för sent, och det kommer era kvinnor och flickor bara ligga med de värsta araberna, afghanerna och afrikanerna som kom hit, bara de kriminella och psykopaterna. Det har jag observerat, på hela städer. Kolla på kriminella forumet du ska se att de jättefina tjejer har ett förhållande med de kriminella .

Dom som män anser vara värsta är dom mest attraktiva för kvinnorna faktiskt. Det här med jantelagen är något enbart betahannar diggar.

Vad ska man göra? En man är inte en man längre om han försöker passa in hos andra män. Nu köper folk horor från Asien och sprider gener så den vita rasen kommer att vara utrotningshotad.
Citera
2016-12-12, 18:12
Medlem
rex144s avatar
såg igår på en parkeringsplats en mamma och hennes dotter, dottern var 12 år, välväxt och hade en gyllenbrun färg, ljus mjökchoklad, hennes mamma en blond svenska var lika brun, hehe, viltet förundrade mig, tänkte vad är hon för ras?
efter en stund såg jag att hon hade solat extremt mycket och hade släppt till en neger, dottern behöver inte sola hon har den eftertraktade färgen redan, svenska kvinnor vill ha en mörkade hudfärg, därför solar de så mycket
Citera
2016-12-12, 18:57
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
såg igår på en parkeringsplats en mamma och hennes dotter, dottern var 12 år, välväxt och hade en gyllenbrun färg, ljus mjökchoklad, hennes mamma en blond svenska var lika brun, hehe, viltet förundrade mig, tänkte vad är hon för ras?
efter en stund såg jag att hon hade solat extremt mycket och hade släppt till en neger, dottern behöver inte sola hon har den eftertraktade färgen redan, svenska kvinnor vill ha en mörkade hudfärg, därför solar de så mycket
Det följer alltid samma mönster, tanten och hennes bastardavkomma på plats men negerhanen lyser med sin frånvaro.
Citera
2016-12-12, 19:20
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Det följer alltid samma mönster, tanten och hennes bastardavkomma på plats men negerhanen lyser med sin frånvaro.
Nu måste jag försvara oss kvinnor.
Män tar hit Thailändskor i massor( inget jag får epanfall utav)
De brukar även de överge Svenske mannen.

Vi måste hålla oss till sanningen.
Inte slåss mot varandra.
Vem tjänar på det?

Det finns många adopterade människor i landet.
Det finns många mixade barn som endast varit i landet. Växt upp och kan inget annat än Svenskt.
De har endast sin färg som visar att de har haft en mamma eller pappa från en annan kultur.
De är helt oskyldiga. Som att någon skulle hoppa på mig fast jag inte är annat än Svensk sedan generationer tillbaka i tiden.
( blivit kallad svartskalle, dessutom)

Ingen kan förbjuda kärlek mellan två personer heller.
De enda som gör det är religiösa extremister.

Obs! Kvinnor och män solar exakt lika mycket i Sverige.
Till skribenten ovan dig som levererade en fördom.
Senast redigerad av goran744 2016-12-12 kl. 19:25.
Citera
2016-12-12, 21:26
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144

Är det på den nivån det är tror du? Mörk hy är en statussymbol som visar att man har tid att sola och ta hand kroppen och inte sitta framför en datorskärm 10 timmar om dagen. För 100 år sedan var det precis tvärt om. Blek hy visade att man inte var en proletär som var utomhus med fysiska jobb. Mörk hy är helt och hållet en statussymbol vita emellan och har ingenting med negrer att göra.

Det finns en annan sida av myntet vilket att det är vanligt att negresser i Afrika använder sig av hudblekningsmedel, ofta riktigt giftiga produkter. Jag vet inte exakt bakgrunden till varför det är populärt men jag gissar det är pga modevärlden har i stort sett vita modeller och mycket få svarta. De svarta är i regel också mulatter också. Negerhanarna som bekant suktar mycket mer för vita kvinnor än negresser idag så de försöker förvita sig själva. En annan sak är hur de gör sitt hår rakt och inte har det naturliga krulliga håret vilket är antagligen ett annat sätt för dem att bli "vita".
Citera
2016-12-12, 21:36
Medlem
Christopher.s avatar
Går inte att förbjuda, alternativet är att flytta eller slå ihjäl invandrarna. Vet hur det fungerar, har samiska gener, folket är i princip utdött tack vare en stor migration av svenskar en gång i tiden.
Ryssarna knullade sönder folken de erövrade och de blev utblandade i så stor grad att de absorberades i den ryska genpolen, likadant knullade kineserna sönder mongolerna. Den svenska genpoolen är för liten, folk kommer bli svartskallar alternativt renrasig överklass, skulle tippa att Sverige inom ett par generationer ser ut som Sydafrika, en vit överklass och ett stort överskott på svartskallar som mest ställer till problem.
Citera
2016-12-12, 21:39
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Nu måste jag försvara oss kvinnor.
Män tar hit Thailändskor i massor( inget jag får epanfall utav)
De brukar även de överge Svenske mannen.

Vi måste hålla oss till sanningen.
Inte slåss mot varandra.
Vem tjänar på det?

Det finns många adopterade människor i landet.
Det finns många mixade barn som endast varit i landet. Växt upp och kan inget annat än Svenskt.
De har endast sin färg som visar att de har haft en mamma eller pappa från en annan kultur.
De är helt oskyldiga. Som att någon skulle hoppa på mig fast jag inte är annat än Svensk sedan generationer tillbaka i tiden.
( blivit kallad svartskalle, dessutom)

Ingen kan förbjuda kärlek mellan två personer heller.
De enda som gör det är religiösa extremister.

Obs! Kvinnor och män solar exakt lika mycket i Sverige.
Till skribenten ovan dig som levererade en fördom.

Verkligen inte, man måste se till sitt folk först, jag känner mer samhörighet med mina kanadensiska släktingar som utvandrade från Sverige för 100 år sedan jämfört med random svartskalle som har ett pass där det står Sverige på. Blod är allt.
Citera
2016-12-12, 21:52
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
I dagsläget finns naturligtvis inte några militära eller totalitära medel att tillgripa som Adolf hade på 30-talet där man kan öppna eld mot rasförrädare. Det man får göra är att arbeta ideologiskt. Man umgås med etniskt korrekta gemenskaper och påverkar ideologiskt. Den som vill bevara rasen kommer själv se till att göra det.

De som är mångkulturalister kommer att blanda sig. TS får helt enkelt betrakta dessa som döda.
Citera
2016-12-12, 21:52
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyhotter
Jag betvivlar att så många skulle vara på flykt och även om det skulle vara det så är det samma krafter som orsakar den flykten som står för vansinnespolitiken.

När den riktigt stora folkvandringen dyker upp kommer den ha flera olika orsaker. Men den primära kommer vara vatten/matbrist. Det i sin tur kommer leda till konflikter. Många länder har samma vattenkällor, men de som sitter först i vattendraget kommer sitta med en stor fördel. Vilket kommer skapa konflikter.
Miljöförstöring är ett annat stort hot. Bangladesh som har 150 miljoner invånare och stora delar av landet riskerar att hamna under vatten.
Både Kina och Indien kommer få stora problem med vattnet om de fortsätter med samma höga förbrukning.
När vattenbristen är så pass akut att det inte längre räcker för boskap och odlingar kommer folk flytta på sig. Av den anledningen har Kina börjat köpa upp stora arealer i andra länder för att kunna odla när den inhemska marknaden inte räcker till.
Det kan röra sig om en halv miljard människor som kommer vara på flykt från Asien och då har vi inte ens nämnt Afrika som redan nu är en hårsmån från en ny svältkatastrof i många länder.
Skillnaden mot tidigare var att varken kunskapen eller möjligheten att flytta sig fanns för särskilt många. Idag när människor har tillgång till internet så får de också informationen och kunskapen att flytta sig till ett bättre område.
Citera
2016-12-12, 21:57
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
I dagsläget finns naturligtvis inte några militära eller totalitära medel att tillgripa som Adolf hade på 30-talet där man kan öppna eld mot rasförrädare. Det man får göra är att arbeta ideologiskt. Man umgås med etniskt korrekta gemenskaper och påverkar ideologiskt. Den som vill bevara rasen kommer själv se till att göra det.

De som är mångkulturalister kommer att blanda sig. TS får helt enkelt betrakta dessa som döda.

Exakt så ser jag dem, som vandrande lik som jag inte vill ha något med att göra.
Citera
2016-12-12, 22:37
Medlem
agentmulders avatar
Jag tänker ibland på de svenska tjejer som man ibland ser härochdär med deras blandade ungar (daddys' nowhere in sight as usual).

Förbryllas lite över hur man kan vara så korkad, tror de på riktigt att de kan lura de hemska vita männen till att finansiera deras livsval??

Allt i Sverige pekar ju på en fullständig nedmontering av välfärden a. la. Amerika vilket förövrigt vart neocons som Reinfeldts agenda hela tiden. I USA ser man ibland människor som ser ut att svälta ihjäl på gatan. Man låter Naturen sköta det hela dvs.

Ser fanimej fram emot att se svältande nordiska slampor med deras nigglets i famnen. Det kommer liksom kännas rätt inuti då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in