Citat:
Ursprungligen postat av
Cherrybeat
Okej... wow. Nej, det låter inte som en hit direkt.
Då får det vänta. När jag lyckas få ngt som liknar en vänkrets så kan man köra!

Vad föregående talade om stämmer på de mindre exklusiva ställena.
Jag har... Innan jag blev gift, besökt ett antal strippklubbar i flera olika länder.
En klubb på Miami beach var inte så bra, det var 100% naket på scenen, men tjejerna kunde inte dansa, det handlade enbart om att visa upp muttan. En asiat kom in och han blev uppraggad av en strippa, jag såg dem gå iväg 20 minuter senare kom de tillbaka och han tog ut mer pengar från en ATM som stod där. Jag är ganska övertygad om att det blev sex.
Var i New Orleans, där kunde tjejerna dansa riktigt bra.
Huston i Texas var helt ok, men tråkigt nog slutade de att servera alkohol kl 01.00.
Polen, Gdansk, helt ok stripp. Men tjejerna var definitivt prostituerade, själv skulle jag aldrig betala för sådant, men min vän som var med blev indragen i ett rum av 3 strippor, han var full men lycklig, lite skamsen dagen efter dock då de tydligen inte använt kondom.
Lviv Ukraina, ställe med klass, något dyrare än det runt omkring, vackra tjejer som dansade bra. Vid en lapdance blev en av tjejerna irriterad då jag inte ville röra, de andra verkade gilla att jag respekterade deras profession och inte rörde dem, något mer närgångna än vid de andra klubbarna då de gillade att smågnida tuttarna i ansiktet.
Det var bara några exempel, Lviv, Huston samt New Orleans där kunde jag rekommendera tjejer att gå ensam om de vill. Definitivt inte Miami och Polen då dessa verkade vara mer porrklubbar.