• 2
  • 3
2016-12-12, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Jag skulle inte rekommendera att göra det. Strippklubbar i utlandet befolkas ofta av medelålders gubbar som har supit till rejält. Dom tror att du är där för att sälja sexuella tjänster, och du kan räkna med att bli avbruten stup i kvarten med diverse sexuella inviter.

Okej... wow. Nej, det låter inte som en hit direkt.

Då får det vänta. När jag lyckas få ngt som liknar en vänkrets så kan man köra!
Citera
2016-12-12, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Okej... wow. Nej, det låter inte som en hit direkt.

Då får det vänta. När jag lyckas få ngt som liknar en vänkrets så kan man köra!

Vad föregående talade om stämmer på de mindre exklusiva ställena.

Jag har... Innan jag blev gift, besökt ett antal strippklubbar i flera olika länder.

En klubb på Miami beach var inte så bra, det var 100% naket på scenen, men tjejerna kunde inte dansa, det handlade enbart om att visa upp muttan. En asiat kom in och han blev uppraggad av en strippa, jag såg dem gå iväg 20 minuter senare kom de tillbaka och han tog ut mer pengar från en ATM som stod där. Jag är ganska övertygad om att det blev sex.

Var i New Orleans, där kunde tjejerna dansa riktigt bra.

Huston i Texas var helt ok, men tråkigt nog slutade de att servera alkohol kl 01.00.

Polen, Gdansk, helt ok stripp. Men tjejerna var definitivt prostituerade, själv skulle jag aldrig betala för sådant, men min vän som var med blev indragen i ett rum av 3 strippor, han var full men lycklig, lite skamsen dagen efter dock då de tydligen inte använt kondom.

Lviv Ukraina, ställe med klass, något dyrare än det runt omkring, vackra tjejer som dansade bra. Vid en lapdance blev en av tjejerna irriterad då jag inte ville röra, de andra verkade gilla att jag respekterade deras profession och inte rörde dem, något mer närgångna än vid de andra klubbarna då de gillade att smågnida tuttarna i ansiktet.

Det var bara några exempel, Lviv, Huston samt New Orleans där kunde jag rekommendera tjejer att gå ensam om de vill. Definitivt inte Miami och Polen då dessa verkade vara mer porrklubbar.
Citera
2016-12-12, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brejjan

Det var bara några exempel, Lviv, Huston samt New Orleans där kunde jag rekommendera tjejer att gå ensam om de vill. Definitivt inte Miami och Polen då dessa verkade vara mer porrklubbar.

Okej, då vet jag. Tackar hjärtligt för din beskrivning av dom olika ställena.

Mvh.
Citera
2016-12-12, 15:35
Medlem
Ganonitos avatar
Skulle nog inte reagera så mycket. Skulle nog fokusera mest på dansarna, men eftersom det är utomlands och majoriteten där lär vara män så skulle jag nog råda till extra försiktighet.
Citera
2016-12-12, 16:47
Medlem
ekzvs avatar
Jag tycker du är cool och modig. Jag hade velat gå på en strippklubb men med min pojkvän.
Det finns många äckliga män därute så jag hade nog inte gått själv.

Lycka till hjärtat <3
Citera
2016-12-12, 17:18
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Jag har besökt strippklubb ett par gånger i mina yngre dagar. En seriös, etablerad sådan i en större svensk stad. De flesta besökarna var självklart män i varierande åldrar (det var dock ganska så folktomt just när jag och mina kompisar var där av någon anledning), men jag minns att det vid ett tillfälle fanns ett par yngre tjejer (20-25, typ), som satt och tittade på en föreställning av en kvinnlig strippa. Tjejerna verkade rätt så ointresserade och måttligt roade, misstänker att de var där bara av nyfikenhet (samma anledning som jag och mina vänner var där av, förresten, ungdomlig nyfikenhet), och ingen brydde sig nämnvärt om deras närvaro; de fick vara ifred.

Däremot så brukar vissa strippklubbar, även etablerade och ''seriösa'' sådana, ha en mer obskyr del med runkbås/videobås, en liten biosalong med en duk, på vilken en vuxenfilm projiceras. Jag vet inte vilken klubb du har tänkt besöka och själv har jag bara erfarenhet av en, men om det finns en sådan del av den klubben som du besöker, så råder jag dig att hålla dig därifrån. Mörka korridorer, dunkla videobås med titthål i, garanterat uteslutande män som håller till där - där om någonstans bör du nog undvika att röra dig som ensam tjej/kvinna, då du troligtvis skulle dra till dig ganska mycket uppmärksamhet från vissa män. Håll dig i den mer upplysta bar/dans/stripp-delen av stället, så bör du nog kunna känna dig trygg och säker.
Citera
2016-12-12, 17:34
Medlem
Katzyns avatar
Tvivlar på att det är farligt, men däremot finns det väl risk att det blir obehagligt. Överförfriskade kåta män kan ju vara jobbiga på de flesta ställen, och jag tror knappast tanken att du kan vara bisexuell/homosexuell avskräcker dem i det läget.

Det enda är väl att det kan vara smart att se dig för om du ska gå hem ensam därifrån. Precis vid dörren finns säkert vakter, men någon kan ju följa efter dig. Rör du dig där det finns folk eller tar taxi är det nog ingen fara.

Ingen egen erfarenhet ska tilläggas.
Citera
2016-12-13, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Jag tycker du är cool och modig. Jag hade velat gå på en strippklubb men med min pojkvän.
Det finns många äckliga män därute så jag hade nog inte gått själv.

Lycka till hjärtat <3

Tack snälla! <3

Vill tacka alla som skrivit i tråden. Det var intressant att läsa

Mvh.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem