• 5
  • 6
2012-07-23, 04:42
Medlem
Och där försvann all trovärdighet i tråden!
Jag känner igen sättet att skriva från andra platser, säger inte var för jag vill inte bryta mot några regler, men maken till skitsnackar ser man inte så ofta, lyssna inte på foliehatten!

Nu kommer jag att få lite väl valda ord i inkorgen om hur jag ä lurad av media, nwo, frimurarna och diverse andra konspiratorer, men en skitsnackare är en skitsnackare och ör behandlas som en sådan
2012-07-23, 11:10
Medlem
Istället för att prata i nattmössan, kom med sakliga argument och förklara exakt vilka utav de utpekade som inte skulle vara Frimurare (eller varit närvarande vid Bilderbergsmötena)?

Sedan vad som kommer till de olika kodade handtecken som visas på de olika bilderna, så är detta naturligtvis spekulationer, om än högst sannolika sådana, eftersom det enbart är Frimurarna själva d.v.s. de inom dessa olika s.k. ”secret societies” såsom just Frimurarna eller liknande, som med bestämdhet kan veta vad deras olika handtecken betyder samt vilka de är.

Men att de alltid genom tiderna har använt sig utav dessa olika igenkänningstecken är dock bekräftat av dem själva., så det är liksom ingen hemlighet längre.

Så kom med sakliga argument istället för svepande påhopp, för då kan Du lika gärna anmälas, här och nu, eftersom dessa påhopp likväl bryter mot reglerna, också…

>>>------------------------------------->
För övrigt..so you ”are left”…Ja’menar hur trovärdig är väl Du då …

..har Du betalt för att svamla här också?

Citat:
Ursprungligen postat av AMstar
Och där försvann all trovärdighet i tråden!
Jag känner igen sättet att skriva från andra platser, säger inte var för jag vill inte bryta mot några regler, men maken till skitsnackar ser man inte så ofta, lyssna inte på foliehatten!

Nu kommer jag att få lite väl valda ord i inkorgen om hur jag ä lurad av media, nwo, frimurarna och diverse andra konspiratorer, men en skitsnackare är en skitsnackare och ör behandlas som en sådan
2012-07-23, 16:21
Medlem
På tal om de riktiga (s)kitsnackarna och (s)talkarna i TV3-fjärtarnas lilla ankdamm…

…så måste vi ju också nämna Stenbeck/Kinnevik/Tele2/TV3/MTG-sfärens mer kände sådan som är kompis med både Bilderberggruppens en gång inbjudne gäst Mona Sahlin, av Wallenbergarnas Percy Barnevik, samt kollega med Hasse Aro; nämligen Robert Aschberg

Robert Aschberg har som tidigare nämnts setts på bild tillsammans med EXPO:s redaktion då de till synes bara verkar ha roat sig med att göra olika frimurartecken (finns dock bara spekulationer vad jag vet...)
https://www.flashback.org/t816977

Han har tydligen judiskt påbrå på sin fars sida, vilket verkade lite känsligt tydligen, då detta togs upp under en intervju som Statstevens VD Eva Hamilton gjorde med Ashberg för inte så länge sedan.

Den aktive - inom vad många anser vara en slags ”privat underrättelsetjänst” - EXPO:s Robert Aschberg, är i varje fall arbetskollega med en ytterligare känd frimurare, nämligen;
http://www.nyhetsverket.se/nyhet/243...ARAKT%C3%84RER

”Efterlyst” programledare i TV3 Hasse Aro som också är en aktiv Frimurare

Frimuraren Hasse Aro har dock en egen skvallertråd här:
https://www.flashback.org/t392714p11 (inlägg 130 +131)

Tilläggas ska dock apropå hans dito annorlunda etnicitet, liksom kollegan Ashbergs judiska, så har Frimuraren Hasse Aro, på sin farmors mormor, sida ett romerskt påbrå (zigenare). Men Hasse Aros föräldrar är annars finnar som invandrat till Sverige.
http://www.aftonbladet.se/wendela/article368621.ab

Frimuraren Hasse Aro utfrågas om vart han står i frågan om att redovisa brottsmisstänktas etnicitet?
– Det där är svårt som fan. Problemet är egentligen inte att det påfallande ofta är invandrare som är med i vårt program utan att invandrare begår en viss typ av brott i högre grad. Men vi kör inte med klyschor längre som ”arabiskt utseende” eller ”talar svenska utan brytning”. Men om någon bryter är det en viktig signalementsbeståndsdel. Men för mig handlar det om klass. De som begår brott är de fattiga, som lever i misär, och så har det alltid varit.

Är dina föräldrar finska zigenare?
– Nä, eller min farmors mormor var det. Mina föräldrar är finnar och när de kom till Sverige, på den tiden var det finnarna som ansågs begå alla brott och bara supa och slåss.

Vad gjorde dina föräldrar?
– Min mamma var städerska, sedan jobbade hon i kiosken i Tumba där vi bodde. Pappa var tjänsteman på Alfa Laval.

Har du gjort en klassresa?
– Ja, lite, men har inte alla gjort en klassresa nu för tiden? Däremot får man aldrig bli riktigt svensk. Det är svårt att ta på men det finns ett behov i Sverige av att klassificera folk utifrån var de kommer ifrån.

Måste man bli svensk då?
– Nä precis! Kan inte alla bara slappna av...

>>>------------------------------------->
Senast redigerad av The.Whistleblower 2012-07-23 kl. 16:58. Anledning: Förtydligande: länktillägg
2016-01-04, 20:06
Medlem
Tobias Billström

Lasse Berghagen

Kalle Moreus

Carl Jan Granqvist

Johnny Lonn (+)
2016-02-18, 12:35
Medlem
Personer ur alla samhällsgrupper är frimurare. Alla kungar från Hertig Karl och framåt har varit frimurare, utom vår nuvarande. Ca 15500 medlemmar. "Så kallade kändisar" finns det ju här också som i alla föreningar så klart.
2016-02-18, 12:57
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Listtråd.

Låst.

/Moderator
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto