Citat:
Lyssna nu. Särskilt TB303, wishyouwerehere, lostsoul ( jotack, bra med självinsikt) grelin1999 och idkidkidk. Jag är pappa. Till flickan ni pratar om. Om jag är lågbegåvad? Om min dotter är det ni skriver? Ja ni har ingen aning såklart. Men jag har ett jobb o en framtid likväl som min dotter som ni nog aldrig kommer i närheten av.. O ni har i så grunden fel. Ni är så jävla tragiska i era dömanden. Om jag ska döma er på era kommentarer så har ni inte alltför höga studieskulder.
Lite lätt störd blir jag på er. Så, Horungar, står ni för era dömanden så PM:a mig, så kan vi ses om ni har väldigt starka åsikter som ni vill ta öga mot öga med mig. Men tills dess, ligg lågt. Det hjälper inte en människa som redan bär spår av detta att höra era pinsamt formulerade tankar om henne. Men hör av er! Jag förväntar mig inget annat än namn o nummer, så ska vi lösa ut ev. Meningsskiljaktigheter.
Lite lätt störd blir jag på er. Så, Horungar, står ni för era dömanden så PM:a mig, så kan vi ses om ni har väldigt starka åsikter som ni vill ta öga mot öga med mig. Men tills dess, ligg lågt. Det hjälper inte en människa som redan bär spår av detta att höra era pinsamt formulerade tankar om henne. Men hör av er! Jag förväntar mig inget annat än namn o nummer, så ska vi lösa ut ev. Meningsskiljaktigheter.
Lustigt att någon som skriver och formulerar sig som en särskole-elev uttalar sig om studieskulder.

Att aldrig någonsin och under några omständigheter beblanda sig med negrer och araber. Det är inte skolornas uppgift att varna om muslimers kvinnosyn, det är din uppgift.
Nu vet jag av erfarenhet och i egenskap av förälder att barn inte alltid lyssnar på sina föräldrar, om så skulle vara fallet ber jag om ursäkt och tar tillbaka det jag skrivit.