• 5
  • 6
2016-12-12, 19:26
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primalfear2016
Lyssna nu. Särskilt TB303, wishyouwerehere, lostsoul ( jotack, bra med självinsikt) grelin1999 och idkidkidk. Jag är pappa. Till flickan ni pratar om. Om jag är lågbegåvad? Om min dotter är det ni skriver? Ja ni har ingen aning såklart. Men jag har ett jobb o en framtid likväl som min dotter som ni nog aldrig kommer i närheten av.. O ni har i så grunden fel. Ni är så jävla tragiska i era dömanden. Om jag ska döma er på era kommentarer så har ni inte alltför höga studieskulder.
Lite lätt störd blir jag på er. Så, Horungar, står ni för era dömanden så PM:a mig, så kan vi ses om ni har väldigt starka åsikter som ni vill ta öga mot öga med mig. Men tills dess, ligg lågt. Det hjälper inte en människa som redan bär spår av detta att höra era pinsamt formulerade tankar om henne. Men hör av er! Jag förväntar mig inget annat än namn o nummer, så ska vi lösa ut ev. Meningsskiljaktigheter.

Lustigt att någon som skriver och formulerar sig som en särskole-elev uttalar sig om studieskulder. Jag vidhåller nog att du tillhör white trash-klientelet och att du misslyckats med grundläggande uppfostran av din tonårsdotter, framförallt när det gäller den allra viktigaste detaljen -

Att aldrig någonsin och under några omständigheter beblanda sig med negrer och araber. Det är inte skolornas uppgift att varna om muslimers kvinnosyn, det är din uppgift.

Nu vet jag av erfarenhet och i egenskap av förälder att barn inte alltid lyssnar på sina föräldrar, om så skulle vara fallet ber jag om ursäkt och tar tillbaka det jag skrivit.
Citera
2016-12-12, 19:42
Medlem
Lostsoul!? Vill du diskutera semantik o grammatik? Kan du förtydliga dig gällande mitt språkbruk där du drar den geniala o allmänt kända(?)0 gränsen då man får gå på särskolan?
Sen gällande din människosyn.... Ja vi delar inte den. Vi kan stanna där.
Citera
2016-12-13, 09:34
Medlem
Citat:
Lyssna nu. Särskilt TB303, wishyouwerehere, lostsoul ( jotack, bra med självinsikt) grelin1999 och idkidkidk. Jag är pappa. Till flickan ni pratar om. Om jag är lågbegåvad? Om min dotter är det ni skriver? Ja ni har ingen aning såklart. Men jag har ett jobb o en framtid likväl som min dotter som ni nog aldrig kommer i närheten av.. O ni har i så grunden fel. Ni är så jävla tragiska i era dömanden. Om jag ska döma er på era kommentarer så har ni inte alltför höga studieskulder.
Lite lätt störd blir jag på er. Så, Horungar, står ni för era dömanden så PM:a mig, så kan vi ses om ni har väldigt starka åsikter som ni vill ta öga mot öga med mig. Men tills dess, ligg lågt. Det hjälper inte en människa som redan bär spår av detta att höra era pinsamt formulerade tankar om henne. Men hör av er! Jag förväntar mig inget annat än namn o nummer, så ska vi lösa ut ev. Meningsskiljaktigheter.

Jag tänker såklart inte ge ut mitt nummer, men du kan gärna i tråden upplysa oss på vilket sätt vi har fel.
Vi på flashback är ofta rätt medkännande om det visar sig vara så. Vi är ju människor också.

Jag har inte orkat läsa domen. Kanske stod det där hur de träffades och vad som hände.

Är ni inte oroliga för det här mongot med tanke på alla dödshot han kastar ur sig? Jag trodde folk i Norrland annars var lite vilda av sig och har sätt att "ta hand om" sådana.
Citera
2016-12-13, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Lustigt att någon som skriver och formulerar sig som en särskole-elev uttalar sig om studieskulder. Jag vidhåller nog att du tillhör white trash-klientelet och att du misslyckats med grundläggande uppfostran av din tonårsdotter, framförallt när det gäller den allra viktigaste detaljen -

Att aldrig någonsin och under några omständigheter beblanda sig med negrer och araber. Det är inte skolornas uppgift att varna om muslimers kvinnosyn, det är din uppgift.

Nu vet jag av erfarenhet och i egenskap av förälder att barn inte alltid lyssnar på sina föräldrar, om så skulle vara fallet ber jag om ursäkt och tar tillbaka det jag skrivit.

Jag trodde Mali var kristet men du har rätt, 90% är muslimer.
Åtminstone innebär det mindre risk för HIV och andra könssjukdomar för flickan. (Främst kristna länder i Afrika som har HIV epidemier. Jag vet själv folk som fått viruset av sådana afrikaner.)
Citera
2016-12-13, 14:33
Medlem
SveaBunkerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern

Tidigare dom: https://minfil.org/oeUdq6bbb6/_sters...2016-01-27.pdf

Förundersökningsprotokoll från mål B 2381-15 (meddelad 27:e januari 2016):

https://minfil.org/f5Y9qbb0b2/_sters...5_Aktbil_5.pdf

https://minfil.org/g2Y8q8b8ba/_sters...5_Aktbil_6.pdf

https://minfil.org/h6Y8qdbdbf/_sters...5_Aktbil_7.pdf

https://minfil.org/ifY7q6b0be/_sters...5_Aktbil_8.pdf

När jag läste domen tänkte jag på en fällkniv. Jag hade fel!

"Nysvensken" har ju för Jesus Somalia sprungit omkring med en kökskniv

Bild på kniven (från FUP): https://minfil.org/j2Y1q7bcbe/Alpha_..._p__kniven.jpg
Senast redigerad av SveaBunkern 2016-12-13 kl. 15:16.
Citera
2016-12-13, 14:55
Medlem
Lost-Souls avatar
Utbildning
Utbildning, SFI, 1 år och 3 månader

Anställning (nuvarande och tidigare)
Ingen anställning. Söker ej arbete. Studerar ej.

Taxerad inkomst
3000:-

Det verkar vara en riktigt resursstark neger som alliansregeringen importerade åt oss.
Citera
2016-12-13, 20:19
Medlem
JDAMs avatar
Förbannelse vilken fruktansvärt dålig import, ljusår från arbetskraftinvandring bara att acceptera.
Citera
2016-12-13, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Utbildning
Utbildning, SFI, 1 år och 3 månader

Anställning (nuvarande och tidigare)
Ingen anställning. Söker ej arbete. Studerar ej.

Taxerad inkomst
3000:-

Det verkar vara en riktigt resursstark neger som alliansregeringen importerade åt oss.

var kommer den infon ifrån? FUP/dom?
Citera
2016-12-13, 20:25
Medlem
JDAMs avatar
Citat:

Den enda horungen i detta är väl den kriminella negern
Citera
2016-12-13, 20:34
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eUmd
var kommer den infon ifrån? FUP/dom?

Första sidan i FUP, längst ner.
Citera
2016-12-13, 22:52
Medlem
Citat:

Uhmm... även om jag knappast tror du är den s.k farsan men ok...

Finner det extremt jävla märkligt att du påstår dig vara beredd att möta upp o spöa anonyma fbanvändare som talat sanning samtidigt som du inte gjorde mer än skjutsade dun dotter till snuten när han våldtagit och mordhotat hela din familj. Ska du spöa nån o riskera åka fast för det är det nog herr negerapa (och din negerkramande hora till dotter) du ska ge en omgång.

Hur känns det att ha en dotter som gillar svarta? Har aldrig kunnat sätta mej in i rasblandares små skallar. För mej e det lika ftämmande som att äta bajs nämligen. Svar önskas starkt.

Ontopic. Denna story är tyvärr ej ovanlig idag. Vet ej hur många ggr man suttit o läst sån här surrealistisk smörja på fb. Typiska inslag är småstäder som översvämmas av aggressiva pensionsräddare, svensk småtjejer som utav någon megamärklig anledning finner dessa djur tilltalande, förfittade farsor som inte gör ett skit när varken deras barn hänger med lr blir våldtagna utav importer. Och en rättstat som knappt ger en smäll på handen till babbarna som kommer hit från andra sidan jordklotet utan anledning och gör vafan de vill. Hur i helvete kan saker som detta hända gång på gång? Jag kan bara relatera till hur ja själv skulle agerat o då skulle många inblandade inte andas knappt 3 sek efter jag fått reda på allt
Senast redigerad av WallOfAdamant 2016-12-13 kl. 22:59.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in