2016-12-08, 20:44
Medlem
franges avatar
Nu låg ju nyss forumet nere en stund idag igen, precis som igår - men vad jag nu märkte var att ikonen uppe i högra hörnet för att se om man blivit citerad, bredvid PM-ikonen och "Logga ut", saknas?

Har den tagits bort nu, eller är det något tillfälligt fel? Jag tyckte iallafall att den funktionen var djävligt bra att ha - så skulle verkligen inte uppskatta ifall den funktionen inte återkommer...
Citera
2016-12-08, 20:56
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Nu låg ju nyss forumet nere en stund idag igen, precis som igår - men vad jag nu märkte var att ikonen uppe i högra hörnet för att se om man blivit citerad, bredvid PM-ikonen och "Logga ut", saknas?

Har den tagits bort nu, eller är det något tillfälligt fel? Jag tyckte iallafall att den funktionen var djävligt bra att ha - så skulle verkligen inte uppskatta ifall den funktionen inte återkommer...
Den var trevlig och jag kommer instämma i klagosången om den försvinner. Men du vet att du kan gå in på "skiftnyckel - Mina citerade inlägg" för att se om någon har citerat dig? Visserligen får du inte det som en notis.
Citera
2016-12-08, 20:59
Moderator
Tinuviels avatar
Det finns inget beslut om att avveckla notisfunktionen utan om jag får gissa så hänger detta samman med det tekniska strul som Flashback just nu drabbats av.

Teknikerna är uppmärksammade även på detta.
Citera
2016-12-08, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Det finns inget beslut om att avveckla notisfunktionen utan om jag får gissa så hänger detta samman med det tekniska strul som Flashback just nu drabbats av.

skönt att höra
Citera
2016-12-08, 21:04
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Den var trevlig och jag kommer instämma i klagosången om den försvinner. Men du vet att du kan gå in på "skiftnyckel - Mina citerade inlägg" för att se om någon har citerat dig? Visserligen får du inte det som en notis.

Nej, det visste jag inte. Och jag är för tappad för att hitta vad du menar, kan du förklara det lite tydligare var den jäkeln är?

Citat:

Ah, kanon, skönt att höra att det "bara" är något som felar och inte att det är medvetet bortplockat. Jag skulle som sagt verkligen sakna den funktionen om den togs bort!
Citera
2016-12-08, 21:09
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Nej, det visste jag inte. Och jag är för tappad för att hitta vad du menar, kan du förklara det lite tydligare var den jäkeln är?
Du hittar den bredvid "Flashback" högst uppe till höger.
Citat:
Ah, kanon, skönt att höra att det "bara" är något som felar och inte att det är medvetet bortplockat. Jag skulle som sagt verkligen sakna den funktionen om den togs bort!
Jag också.
Citera
2016-12-08, 21:15
Medlem
Citat:
Seriöst? Reggad 2006 och över 8000 inlägg och du har missat den funktionen?

https://www.flashback.org/sok/quote=frange?sp=1&so=d
Citera
2016-12-08, 21:16
Medlem
franges avatar
Citat:
Du hittar den bredvid "Flashback" högst uppe till höger.

Ah, nu hittade jag den! Översta menyn hade "flutit ut" för långt så yttersta delen av den menylistan var "utanför skärmen" trots att jag scrollade åt sidan, den krävdes att jag öppnade sidan i telefonen för att hitta eländet, och nu zooma ut lite i webbläsaren. "Fl" var det enda som syntes utav "Flashback"-knappen där, resten var oåtkomligt.

Tack för hjälpen hur som

Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Seriöst? Reggad 2006 och över 8000 inlägg och du har missat den funktionen?

https://www.flashback.org/sok/quote=frange?sp=1&so=d

Nej, problemet var som sagt att hela övre menylisten inte syntes i min webbläsare, varför jag inte kunde hitta eländet.
Senast redigerad av frange 2016-12-08 kl. 21:19.
Citera
2016-12-09, 06:16
Medlem
Skorpion76s avatar
Jag undrar också vart den tog vägen.
Citera
2016-12-09, 06:57
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpion76
Jag undrar också vart den tog vägen.
Det arbetas med frågan.
Citera
2016-12-09, 14:35
Medlem
Skorpion76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det arbetas med frågan.
Det är en väldigt bra funktion eftersom det hjälper en att hålla koll på var någonstans på forumet som man har postat.
Citera
2016-12-09, 14:52
Avstängd
Väldigt praktisk och tidsbesparande funktion, jag ser fram emot att den kan dyka upp igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in