2016-12-07, 22:57
Medlem
dajevlars avatar
Jag vill ha en amnesti… en framtida amnesti för oss som förutser denna nationella apokalyps, som nu sker.Och när allt brakar ihop vill jag säga att jag visste det…. jag försökte säga emot, men….

jAG vill visa för framtida generationer att jag INTE tyckte som dem. (.....som gick med på att rädda världen på bekostnad av oss själva).

Var kan man skriva in sig (så att det syns i framtiden)?

Kan man tänka såhär?
Citera
2016-12-07, 23:16
Medlem
Ansvarsfriskrivelse och garanti

(exempel taget från hemsidan av ett känt flingföretag, några ord snabbt utbytta för att sätta texten i nytt ljus)

Varken regeringen eller någon av dess ministrar, direktörer eller medarbetare påtar sig något ansvar för fel eller utelämnande av samhället. Verkligheten tillhandahålls utan garantier av något slag, varken uttryckliga eller implicita, inklusive, men inte begränsat till, implicita garantier avseende säljbarhet, lämplighet för ett visst ändamål eller icke-intrång.

Därutöver garanterar varken regeringen eller något av dess statliga verk, direktörer eller medarbetare att upplysningar, text, bilder, länkar, eller andra element i samhället är exakta eller fullständiga. Varken regeringen eller något av dess statliga verk, direktörer eller medarbetare ansvarar för eventuella speciella, indirekta eller slumpvisa följdskador, utan begränsning, förlorade intäkter eller förlorad vinst som är en följd av att dess material har använts. Regeringen kan när som helst och utan förvarning företa ändringar av detta material eller produkterna som beskrivs. Regeringen måste inte uppdatera denna information
Citera
2016-12-07, 23:20
Medlem
Jag hoppas och ber för att det en dag återigen kommer att hållas ting vid Mora Stenar där konsekvenser kommer att utdelas till de som så förtjänar. Se till att komma ihåg ditt FB lösenord vetja så kan du åberopa din posthistorik den dag då rättvisa åter skipas.
Citera
2016-12-07, 23:35
Avslutad
Vi kan visa våra Flashbackkonton och bevisa det den vägen. Eller du kanske menar att vi ska bevisa vad vi gjorde IRL för slags motstånd?
Citera
2016-12-07, 23:49
Medlem
Seriöst. Invandringskritikerna kommer aldrig att vinna. Och ni vet väl att det är segraren som skriver historien. Dvs ni får hoppas att framtidens generationer inte kommer på att ni var kritiker till det multikulturella samhälle som de lever och njuter i.

Glöm Sverige "as we know it". Även om SD får 51% i riksdagen så kommer inget drastiskt att hända. Kanske att svensk kultur kommer att få en egen avdelning på något museum i stockholm som ingen vill gå in på för att det är så tråkigt.
Citera
2016-12-08, 01:07
Medlem
wasd1234s avatar
Många kommer ångra sig. Många. Många vita kommer inte vilja bo i Sverige och det kommer synas...
De få utav mina vänner som sa upp vänskapen med mig för att vi hade olika åsikter ang politik och invandring kommer få bita i det sura äpplet. För här sitter jag och planerar min framtid och flykt ifrån Sveriges undergång. Jag kommer vara väl förbered ekonomiskt och ha allting stadgat medan mina f.d vänner sliter som ett par djur och betalar sjuka skatter i ett pissigt samhälle som kommer likna en mix utav Kommunismens och Mellanösterns ghetton.

Har själv funderat på att spela in en video gällande Europa där jag förutspår framtiden för att framstå som ett "geni" inför andra i framtiden. Men i själva verket så tänker jag ju bara med sunt förnuft och logik och drar fram självklara slutsatser...men det kommer ju dom inte förstå. Det tar väl ca 10-15 år innan polletten trillar ned för många. Sedan vid 20 år ifrån nu så hamnar väl människor på psyket för att dom inte klarar av sanningen.

Det här är nog vad jag kommer göra, trots allt.
Senast redigerad av wasd1234 2016-12-08 kl. 01:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in