2005-12-16, 18:40
Medlem
MajkenKenmajs avatar
sina pengar?

Numero 1 måste vara: Peder Fogstrand

Jämför honom med: http://www.cswu.cz/swfashion/images/jabba-real_v.jpg

Varifrån får han sina pengar?
Finns det så mycket pengar så man vill ha hans tunga i sin mun?
Om man vaknar naken bredvid denna klump hur många Valium behöver man då för att glömma eller hur många gram får man gratisinlagt i varje bröst?
2005-12-16, 19:14
Medlem
mjauens avatar
Finns en tråd om honom, använd sökfunktionen.
2005-12-16, 19:29
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjauen
Den är gammal (tror jag), förväntar ni er att vi nykomlingar ska läsa igenom allt som är skrivet sedan Flaschbacks födelse för att sedan se till att vi inte skriver något som redan är skrivet? Isåfall, baja där du bor och tjacka spikskor din jävla: Jag-håller-reda-på-allt-och-skriver-någon-något-två-gånger-så-är jag snabb-att-påpeka-detta-även-om det-är-två-år-sedan-rätt-ska va-rätt...Sedan runkar jag ljudlöst...
2005-12-16, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenKenmaj
Den är gammal (tror jag), förväntar ni er att vi nykomlingar ska läsa igenom allt som är skrivet sedan Flaschbacks födelse för att sedan se till att vi inte skriver något som redan är skrivet? Isåfall, baja där du bor och tjacka spikskor din jävla: Jag-håller-reda-på-allt-och-skriver-någon-något-två-gånger-så-är jag snabb-att-påpeka-detta-även-om det-är-två-år-sedan-rätt-ska va-rätt...Sedan runkar jag ljudlöst...
Tönt, hoppas (och räknar med) att du blir bannad.
Kamma dig för fan. SÖK.

För övrigt har han inga pengar.
2005-12-16, 20:04
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:

Verkligen - kamma dig! Varför denna otrevliga ton (helt oprovocerat)?
2005-12-16, 20:25
Medlem
blaus avatar
Den är inte gammal. Lever väl i allra högsta grad?
2005-12-16, 20:25
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Den är gammal..

Den ligger på tredjeplats i paparazziforat..

http://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=99
2005-12-16, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tavi
Kamma dig för fan. SÖK.

Håller med dej om att tavi m.fl. blir bannade och kammar sig innan dom fortsätter sin inlägg på FB. Men men, med slappa och okunniga moderatorer så får dom här ynglen föröka sig värre än råttor innan modsen reagerar.
2005-12-17, 03:56
Medlem
ZätaGustavs avatar
Citat:

OT/ Hoppa över detta om du strikt talat enbart är intressad av ämnet ifråga.

Ärligt talat. Det här var det bästa inlägget på länge. Här finns alltför många flashbacknördar som mästrar yngre förmågor på grund av deras spontana och uppfriskande inlägg.

Nix, här ska flashbacketiketten följas och då krävs att man söker av samtliga tempus av frågeställningen innan man postar.
2005-12-17, 07:14
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tavi
Kamma dig för fan. SÖK.

Varför skulle jag bli bannad?
2005-12-17, 10:17
Medlem
Porridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjauen

Frågeställningen här var väl även "Vilka kändisar lever inte på sitt utseende"... Jag slår ett slag för Mick Jagger. Den käften är större och fulare än intaget på en sopbil.
2005-12-17, 19:35
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Ingen kommer att bli bannad, däremot kunde man kanske be om lite trevligare ton mellan användarna?

För diskussion om Peder Fogstrand aka "Greven" så får jag be om att hänvisa till följande tråd:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=152334

/moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in