2021-09-09, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Fantastiskt att hans egna medarbetare beskriver att de drabbas av ångest och panikattacker varje gång Biden ska hålla tal.

Det visade sig för övrigt att jag hade rätt - Biden nere på 45% i approval rating.
https://projects.fivethirtyeight.com...ex_cid=rrpromo

Min nya förutsägelse är att han hamnar runt 40% under nästa vecka. Ingen orkar försvara en lealös nickedocka med svår demens under en längre tid.
Blir det en ny terrorattack som kan härledas till Al Qaida eller ISIS lär det bli etter värre, och Trump kommer genast vara etta på bollen och påminna alla om att inga utländska terrorattentat skedde vid hans tid i Vita Huset, och Biden kommer få VÄLDIGT svårt att värja sig mot den sanningen.
Citera
2021-09-09, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Nej.
Du är ute och cyklar.
Att du har svårt att ta in att Biden sjunker som en sten i opinionundersökningarna är inte detsamma som att det de facto inte skett.
Citera
2021-09-09, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Blir det en ny terrorattack som kan härledas till Al Qaida eller ISIS lär det bli etter värre, och Trump kommer genast vara etta på bollen och påminna alla om att inga utländska terrorattentat skedde vid hans tid i Vita Huset, och Biden kommer få VÄLDIGT svårt att värja sig mot den sanningen.
Skedde inte Bowling Green massakern under president Trumps ämbete?
Citera
2021-09-09, 12:35
Bannlyst
Citat:
Att du har svårt att ta in att Biden sjunker som en sten i opinionundersökningarna är inte detsamma som att det de facto inte skett.
Opinionsundersökningar är inte trovärdiga mått på någons popularitet. Sen vet vi alla att de är riggade utav deep state.
Citera
2021-09-09, 12:38
Medlem
Citat:
Skedde inte Bowling Green massakern under president Trumps ämbete?
Det var 2011, och vem satt då som vice president?? BIIIIIDEEEEN!!!

https://archives.fbi.gov/archives/lo...ges-in-kentuck
Citera
2021-09-09, 12:39
Medlem
Citat:
Opinionsundersökningar är inte trovärdiga mått på någons popularitet. Sen vet vi alla att de är riggade utav deep state.
LOL!!! Men skulle de visa på motsatt förhållande ja då jävlar blir det annat ljud i källan från ditt håll!

Visst känns det jobbigt när man upptäcker att man satsat pengar på fel häst?
Citera
2021-09-09, 12:41
Bannlyst
Citat:
LOL!!! Men skulle de visa på motsatt förhållande ja då jävlar blir det annat ljud i källan från ditt håll!

Visst känns det jobbigt när man upptäcker att man satsat pengar på fel häst?
Ja precis.
De enda gångerna jag litar på opinionsundersökningar är när de säger vad jag själv anser.

Allt annat är riggat och fejk
Citera
2021-09-09, 12:44
Bannlyst
Citat:
Det var 2011, och vem satt då som vice president?? BIIIIIDEEEEN!!!

https://archives.fbi.gov/archives/lo...ges-in-kentuck
Jag ber om ursäkt. Trodde det framgick att jag var satirisk.
I början av Trumps ämbete så fick hans rådgivare Conway för sig att anklaga Obama och Biden för en attack som aldrig skett.

Bowling Green massakern är inte riktig
Det har aldrig inträffat. Inte heller att. Mikrovågsugnar avlyssnar Donald Trump.

Din källa visar det med. Snälla öppna och läs den. Länka inte bara till saker utan att verifiera innehållet.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Massakern_i_Bowling_Green
Citera
2021-09-09, 13:13
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Fantastiskt att hans egna medarbetare beskriver att de drabbas av ångest och panikattacker varje gång Biden ska hålla tal.

Det visade sig för övrigt att jag hade rätt - Biden nere på 45% i approval rating.
https://projects.fivethirtyeight.com...ex_cid=rrpromo

Min nya förutsägelse är att han hamnar runt 40% under nästa vecka. Ingen orkar försvara en lealös nickedocka med svår demens under en längre tid.
Som du kanske förstår så räcker det med 41.1% i approval siffror för att lyckas dra till sig miljoner nya väljare till partiet.

Så säg till när världens smartaste gamling (Biden) dippar under eller närmar sig den rekordlågprocentiga mätningen. Först då kan vi börja oroa oss över om snygg-Harris är på väg att ta över eller inte.
Citera
2021-09-09, 13:32
Medlem
Citat:
Jag ber om ursäkt. Trodde det framgick att jag var satirisk.
I början av Trumps ämbete så fick hans rådgivare Conway för sig att anklaga Obama och Biden för en attack som aldrig skett.

Bowling Green massakern är inte riktig
Det har aldrig inträffat. Inte heller att. Mikrovågsugnar avlyssnar Donald Trump.

Din källa visar det med. Snälla öppna och läs den. Länka inte bara till saker utan att verifiera innehållet.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Massakern_i_Bowling_Green
Det arresterades irakier i Bowling Green år 2011. Visst är det jobbigt när en planer går i baklås?
Citera
2021-09-09, 13:37
Medlem
Tror man ska vara försiktig med att dra allt för säkra slutsatser baserat på approval ratings 3 år innan nästa presidentval. Afghanistan-fiaskot kommer inte att vara en lika stor sak när Biden (eller mer troligt Harris) ska debattera inför presidentvalet 2024.

Men, med det sagt, 45% är förstås katastrofsiffror. Hörde någon kommentator som menade att Biden till skillnad från Trump inte har något tak men inte heller någon botten när det gäller möjligt väljarstöd. Han kan uppfattas som oförarglig så om omständigheterna i övrigt är bra så skulle han kunna ligga på över 60%. Samtidigt finns det ingen entusiasm för honom som person (förutom bland enstaka FB-skribenter) så han skulle även kunna sjunka ner mot 30%. Återstår väl att se vad som händer.

Bidens mentala hälsa däremot är ju inget övergående problem, tvärtom, och man kan bara spekulera kring hur han kommer att må ett år från nu, för att inte tala om framåt hösten 2024. Kan tänka mig att strategerna inom dems löpande håller krismöten och försöker resonera sig fram till hur man bäst hanterar situationen. Att hålla Bidens tid framför kamerorna till minimum och försäkra sig om att Biden på presskonferenser bara får i förväg godkända frågor från i förväg godkända reportrar är givetvis en del i det hela, men det kommer nog inte att räcka.
Citera
2021-09-09, 14:05
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Bidens mentala hälsa däremot är ju inget övergående problem, tvärtom, och man kan bara spekulera kring hur han kommer att må ett år från nu, för att inte tala om framåt hösten 2024.
Typ varje tänkbar superdator blir ledig efter pandemin. Och två saker ligger först i R&D listan; degenerativa demenssjukdomar och klimatforskning. Gissa vem som står först i kön om man lyckas? Svar: [insert name] som står som överhuvud för landet där artificiell intelligens nu utvecklas i en ofattbar exponentiell kurva.

Made for Work
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in