Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Så du hävdar att #metoo & "Believe all women" inte var normen blad demokraterna, ända tills någon av de egna blev anklagade.
Det finns inga "erkännande på band" eller "25 övergrepp". Men även om dessa fantasier var verkliga så påverkar det inte anklagelserna mot Biden eller den hycklande responsen från demokraterna.
Du ägnar dig åt vad som nog kan betecknas som "Psykotisk Whataboutism".
Nu pratar vi presidentval och de två som möts, där Biden är en part och trumpen den andra.
Så säger man en sak om den enda, så får man undra om den andra.
Det är ju liksom så man jämför, rätt enkelt och simpelt faktiskt
Det går liksom inte undvika i ett presidentval att man väger de medverkande mellan varandra.
Och ska man gå ned denna väg med Biden, så msåte man stälal frågan.
Det finns ju liksom inte på karta att man gör annat i en sådan situation.
Hade tråden varit om nått annat än om presidentposten, så hade det helt klart varit whataboutism, utan någon som helst tvekan också.(Som du vet sedan innan ni brukar pyssla med på högerextrema/fascistkanten.
Dock inte här, då de står mot varandra för denna presidentpost och ställs en fråga, ställs den per automatik till motståndaren.
Det är du som hävdar, inte jag.
Hyckleri kan först uppstå om man bevisar nått och struntar i det som bananrepuiblikanerna brukar göra och deras olika regelböcker för sig själv(Blanka sidor) och en annan sina politiks motståndare(Där man lägger till eftersom man stöter på problem för sig själva, sina brott eller sin politik.)
Och detta är fortfarande en fantasi.
Och trumpens erkännande på band är välkänt, så varför du låtsas om annat kan man undra.
Antar det är den där blanka regelboken du använder.
Jag börjar misstänka man djupdykt i gamla dokument och trillat över att Tara klagade på nått, dock ej sexuella övergrepp.
Och sen fabulerat på då Ukraina-skandalen sprängdes rätt upp i BananRepublikanernas ansikte.
Dock är skillnaden mellan dig och mig, det är jag är ingen hycklare som du, som du uppvisar i flera år och dessa två olika regelböcker.
Biden är ett tryggt och säkert val för folket och dess medborgare, trumpen är inte då han försöker döda sitt folk och dess medborgare med urusla medicinalråd som är dödliga om man följer dom.