Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-11-26, 09:53
Medlem
Faktum är att om du har ett kreditkort så får du låna helt räntefritt från banken i en månad.
Citera
2016-11-27, 17:47
Bannlyst
Men om vi nu leker med tanken att SL vägrar betala ut dessa pengar som jag har lagt ut på ingenting. Hur ska man driva detta vidare då? Visst, en gråtartikel i metro hade ju funkat, men kan man ta hjälp av kronofogden t.ex när företag inte betala ut och har sig? Det hade ändå varit roligt om kronkalle klampar in på SL's huvudkontor och beslagtar deras kaffemaskin för att driva in mina pengar
Citera
2016-11-27, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Men om vi nu leker med tanken att SL vägrar betala ut dessa pengar som jag har lagt ut på ingenting. Hur ska man driva detta vidare då? Visst, en gråtartikel i metro hade ju funkat, men kan man ta hjälp av kronofogden t.ex när företag inte betala ut och har sig? Det hade ändå varit roligt om kronkalle klampar in på SL's huvudkontor och beslagtar deras kaffemaskin för att driva in mina pengar

Som en annan person redan skrivit så är det inte SL som håller i pengarna utan din kortutgivare (dvs bank), så det är din bank du får skicka kronofogden på.

Citat:
Ursprungligen postat av Zarkov
Det är inte SL som håller i dina pengar utan din kortutgivande bank. Det gäller både vid köp och återbetalning.
Senast redigerad av pajas357 2016-11-27 kl. 20:05.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in