2008-11-28, 20:05
Medlem
Han sysslade väl med sadomaschorsistisk sex och vände sig helt öppet med sin läggning till undergivna kvinnor. Jag tycker den där domen liknar lite rättsröta tar man frivilligt kontakt med en dominant man och utger sig själv för att vara undergiven får man räkna md att sånt händer och inte komma och gnälla flera år senare.
Citera
2008-11-30, 16:44
Medlem
charlieparkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanna.s
Han sysslade väl med sadomaschorsistisk sex och vände sig helt öppet med sin läggning till undergivna kvinnor. Jag tycker den där domen liknar lite rättsröta tar man frivilligt kontakt med en dominant man och utger sig själv för att vara undergiven får man räkna md att sånt händer och inte komma och gnälla flera år senare.

Han utnyttjade svaga kvinnor. Finns många som likt honom, vädrar undergivenhet, som en schakal vädrar efter kadaver.

Jag tillhör absolut den skara människor som hoppas att han är en populär kille på kåken. Att det ringlar sig en lång kö till duschrummet för att ta sig en vända i rumpen på aset.

Han borde hänga sig å det snaraste så vi slipper bekosta hans fängelsevistelse....
Citera
2012-07-09, 15:57
Medlem
Det finns stora likheter mellan Grapenkrantz och Göran Lindberg. Ändå skiljer 8 år i påföljd. Den ene får 14 år, den andre 6 år.

Det allvarligaste med Lindberg var att han utnyttjade minderåriga.
Citera
2012-07-15, 11:31
Medlem
KollaPolskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artwood
Det finns stora likheter mellan Grapenkrantz och Göran Lindberg. Ändå skiljer 8 år i påföljd. Den ene får 14 år, den andre 6 år.

Det allvarligaste med Lindberg var att han utnyttjade minderåriga.

är Jim en fri man idag?
Citera
2012-12-06, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KollaPolski
är Jim en fri man idag?

Nej han sitter fortfarande inne
Citera
2014-03-18, 20:41
Medlem
Zezzys avatar
Är det någon som har kvar domen? Skulle passa bra nu när man har läst hans bok "Absolut prostituerad"
Citera
2014-03-21, 09:25
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zezzy
Är det någon som har kvar domen? Skulle passa bra nu när man har läst hans bok "Absolut prostituerad"

Han har bytt namn till Jan-Erik Falk

Nej tänker inte ge denna sadist mina pengar för att läsa dennes försök till att bli rentvådd, han är socialt dömd till livstid.
Citera
2014-03-21, 12:50
Medlem
JBernards avatar
Han heter tydligen Jan-Erik Falk i dagsläget. Jag läste domen när det begav sig. Vilket svin.

Edit: Det stod redan såg jag nu.
Citera
2014-03-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Han heter tydligen Jan-Erik Falk i dagsläget. Jag läste domen när det begav sig. Vilket svin.

Edit: Det stod redan såg jag nu.

Han är numera en fri man, finns domen att ladda ned?
Citera
2014-03-22, 19:13
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokainet
Undrar det med.
Citera
2014-03-24, 10:20
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ja trevligt och få ett sådan människa som granne då...Kastering med slö morakniv vore lämpligt för såna hära sexualsadister .
Senast redigerad av ADHD-syndromet 2014-03-24 kl. 10:23.
Citera
2014-03-25, 13:04
Medlem
HBOLLs avatar
Citat:

Han gifte sig med en kvinna i fängelset vem är hon ? Vart bor sadisten idag,intressanta frågor som kräver svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in