Citat:
Ursprungligen postat av
Captain.Johansson
Xtroe som smittat mig...
Jag ska inte döma ut laget än men det är ju inget starkt lag vi kan ställa på plan i dagsläget. Hallenius-Wilson skrämmer fan inte ens nykomlingarna.
Laget känns spännande men det kan bli pannkaka men det kan också bli "väldigt" bra.
Haha Vafan. Man är ju luttrad! Sen förlusterna mot Halmstad har nog mitt positiva tänkande fått sig en rejäl törn, att förlora två kval två år i rad mot Halmstad är inte vettigt för varken hjärna, kropp eller själ!
Och delar din åsikt, flera spelare som måste blomma ut om vi ska klara oss kvar. Tycker ändå det känns lite spännande. Ska man tolka Urbans intervjuer så tror jag fortfarande på ett etablerat namn in innan denna silly är över, lär nog vara en central mittfältare, eller en wingback. Ett långskott hade väl varit en anfallare men det känns det inte som. 19-årige japanen som provtränar nu lär det inte bli något med, verkar mer vara något test om man ska gå efter intervjuer, dock sas det ju typ en vecka / några dagar innan Hallenius värvades att man inte var intresserade, dock gjorde ju Hallenius bästa träningen i världshistorien så svårt att tacka nej då......
Börjar dock mer och mer tro på Gall i någon form av Silva roll, han kan fan bli riktig bra! (Se, försöker sprida lite positiva vibbar också!)