2017-02-15, 16:34
Medlem
Tlagnojs avatar
Fick en klump i magen när jag surfade in på sportbladet och såg rubriken:

JUST NU: Återvänder till AIK

Så handlade det om hockey, phew.
Citera
2017-02-15, 17:54
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Xtroe som smittat mig...
Jag ska inte döma ut laget än men det är ju inget starkt lag vi kan ställa på plan i dagsläget. Hallenius-Wilson skrämmer fan inte ens nykomlingarna.
Laget känns spännande men det kan bli pannkaka men det kan också bli "väldigt" bra.
Haha Vafan. Man är ju luttrad! Sen förlusterna mot Halmstad har nog mitt positiva tänkande fått sig en rejäl törn, att förlora två kval två år i rad mot Halmstad är inte vettigt för varken hjärna, kropp eller själ!

Och delar din åsikt, flera spelare som måste blomma ut om vi ska klara oss kvar. Tycker ändå det känns lite spännande. Ska man tolka Urbans intervjuer så tror jag fortfarande på ett etablerat namn in innan denna silly är över, lär nog vara en central mittfältare, eller en wingback. Ett långskott hade väl varit en anfallare men det känns det inte som. 19-årige japanen som provtränar nu lär det inte bli något med, verkar mer vara något test om man ska gå efter intervjuer, dock sas det ju typ en vecka / några dagar innan Hallenius värvades att man inte var intresserade, dock gjorde ju Hallenius bästa träningen i världshistorien så svårt att tacka nej då......

Börjar dock mer och mer tro på Gall i någon form av Silva roll, han kan fan bli riktig bra! (Se, försöker sprida lite positiva vibbar också!)
Citera
2017-02-15, 18:22
Medlem
Hirvis avatar
Drömmen vore Engvall eller Kujovic till Djurgården, hade kommit i brallorna då.
Citera
2017-02-15, 18:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Hur blir det med Kujovic? Disco hävdar att Stockholmsklubbarna är där och hugger. Peking lär också vara sugna såklart. Säkert någon klubb till både i Sverige och utomlands.

Är livrädd för att vi ska ge oss in i en budstrid om honom. Det kan bli jäkligt dyrt.
Om ej MFF blandar i så lär AIK ha störst muskler av Stockholms klubbarna.. Man har ju knappt använt Isak pengarna än. Kujovic och någon snabb forward skulle göra det bra
Citera
2017-02-15, 19:25
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi

Engvall? Hans målproduktion sedan debuten i Blåvitt imponerar nog inte på någon. Att han fått minimalt med speltid i England gör ju inte situationen bättre direkt.
Citera
2017-02-15, 19:30
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi

Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Engvall? Hans målproduktion sedan debuten i Blåvitt imponerar nog inte på någon. Att han fått minimalt med speltid i England gör ju inte situationen bättre direkt.
När man talar om trollen!
Citat:
@JohnsonBjorn 2 minför 2 minuter sedan

Sillynews: Gustav Engvall nära Djurgården #sillyseason
Citera
2017-02-15, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
När man talar om trollen!

På lån
Citera
2017-02-15, 19:35
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Engvall till DIF alltså?

Ja, det vore ju trist, så tillvida han presterar så som han kan. Men Engvall känns psykiskt svag och verkar redan drabbats av hybris samt tagit dåliga beslut. Så antagligen blir det väl bedrövligt dåligt.

Till 75 % chans/risk blir det totalflopp. Han är ju skadad typ jämt. Dessutom har han knappt spelat en match sen han gick till Bristol och verkar ha en del attitydsproblem

Men innerst inne en stört stor talang, men det blir antagligen inte mycket med honom. Ja, han är bara typ 21 men likväl.
Senast redigerad av JohnnyGenzale 2017-02-15 kl. 19:40.
Citera
2017-02-15, 19:39
Medlem
MrSkargards avatar
Jag har aldrig kunnat se storheten i Engvall. Visst, insatsen borta mot AIK 2015 var fantastisk men om vi bortser från den matchen så finns det inte mycket som sticker ut. Han är medioker och inget annat.
Citera
2017-02-15, 19:45
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag har aldrig kunnat se storheten i Engvall. Visst, insatsen borta mot AIK 2015 var fantastisk men om vi bortser från den matchen så finns det inte mycket som sticker ut. Han är medioker och inget annat.

Inte jag heller faktiskt. Han kan springa och arbeta hårt, men mycket till spelbegåvning är det inte.
Citera
2017-02-15, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Engvall till DIF alltså?

Ja, det vore ju trist, så tillvida han presterar så som han kan. Men Engvall känns psykiskt svag och verkar redan drabbats av hybris samt tagit dåliga beslut. Så antagligen blir det väl bedrövligt dåligt.

Till 75 % chans/risk blir det totalflopp. Han är ju skadad typ jämt. Dessutom har han knappt spelat en match sen han gick till Bristol och verkar ha en del attitydsproblem

Men innerst inne en stört stor talang, men det blir antagligen inte mycket med honom. Ja, han är bara typ 21 men likväl.
Låter som du talar om Linus Hallenius.
Citera
2017-02-15, 19:47
Medlem
ZlatanManias avatar
Kan inte påstå att Engvall skrämmer en så himla mycket, i bästa fall ett bra lån som gör nytta men som andra redan skrivit verkar hans psyke va bräckligt och spelar han inte varenda minut kommer gnället och det lär garanterat speglas på planen. Minns ju Lennartssons raka kommentar efter att han vart utbytt: "sätt dig ned och håll käften!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in