2016-11-21, 23:17
Medlem
Hej! Tänkte nu dela med mig av en tripp på majja som skedde för några månader sedan. Vill även påpeka att jag inte röker längre, är helt ren.

Dos: 0,7g
Kön: Man

Iallafall, min polare och jag hade bestämt oss för att slå en gröning en sen fredagskväll. Som vanligt träffades vi vid centrum i byn där vi bor. Min polare hade fixat 1g under dagen som han hade med sig. Vi skrev med några andra polare som följde med oss, men som inte rökte. Vi gick till en lekplats som är som en skog, och tände på jollen. Vi började röka, och min polare som är rätt så lättpåverkad rökte inte mycket, därmed fick de mesta rökas av mig. Vi hade med oss mycket att äta och dricka, knäppte direkt upp min fanta eftersom att min mun blev torrare än Sahara. Efter vi rökt klart satte jag mig på en bänk och pluggade in hörlurarna i öronen och väntade på att kicken skulle komma.

Efter kanske 10 minuter kände jag hur musiken blev bättre, och hur skrattet började komma i magen. Vid detta laget stod min kompis och dansade till sin musik, vilket jag skrattade åt något hysteriskt. De andra valde att knäppa vars en bira och gick hem. Min skrattkick gick över och blev bara riktigt bortkopplad från det sociala och la mig ner på bänken.

Jag tittade upp mot stjärnorna och lyssnade på "With A Spirit", som var en favoritlåt när jag rökt. I vilket fall, så var en stjärna större än de andra, och min blick fastnade på den. Jag tittade på stjärnan i vad som kändes som en evighet, men säkert var ca 5 minuter. Jag fokuserade på stjärnan och det var då hallucinationen började.

När jag tittade djupt på stjärnan började den lysa mer och mer. Jag såg hur det började formas en svart dörr i mitten av skenet. Jag fokuserade min blick på stjärnan ytterligare, och en man öppnade dörren. Mannen gick inte att se tydligt, hela han och hans kläder var lika svarta som himlen runt stjärnan. Direkt efter mannen öppnat dörren höll han på att trilla ut, så han stängde dörren igen. Sedan öppnade han den, höll på att trilla ut, och stängde den igen. Detta gjorde mannen kanske 10 gånger, sedan valde jag att sätta mig upp igen för jag kunde inte förstå vad jag precis sett. Självklart kunde jag inte reflektera över det eftersom att jag var bäng.

Jag kollade in i skogen, som lystes upp av en gatulampa utanför parken/lekplatsen. Jag fortsatte att stirra in i skogen och den förändrades till en drömskog, och då menar jag inte att träden blev lila och gula, utan att allt blev mycket skarpare i synen och det såg ut som om skogen aldrig tog slut, även om det bara var 10 meter till ingången till parken. Därefter kändes det som om parken var jordklotet, hela marken och skogen blev lite rund. Allt jag såg började sedan snurra jättelångsamt, vilket jag tyckte var rätt läskigt så jag kollade vart min polare tagit vägen. Han står då och lyssnar på någon musik med en hand i luften, och jag fattade inte vad han höll på med.

Jag satte på lampan på mobilen för att se bättre om var vi var. Sedan la jag mobilen med lampan uppåt för jag skulle äta något. Kollade sedan in i ljuset som lyste uppåt från mobilen, och fastnade i blicken. Jag stirrade in i ljuset och kristaller kom upp över hela mitt synfält. Allt jag såg var kristaller, som snurrade framför mina ögon. Jag tittade djupare in i lampljuset och kristallerna förändrades till ett badrum, som jag såg uppifrån. Badrummet hade kakel med färgerna gul, lila, grön och blå. Efter detta kom jag tillbaka till kristallerna, som sedan fövandlades till en medeltida karta över någon stad. Blev efter detta rätt trött och gick hem för att sova.

Min fråga till er är, får ni också liknande upplevelser på majja? Dela gärna med er isåfall!
Citera
2016-11-22, 00:11
Moderator
kvm3s avatar
Cannabis --> Tripp- och rusrapporter
/Moderator
Citera
2016-11-22, 22:30
Medlem
Jag har också fått milda hallisar på cannabis och det beror ofta på att man röker en väldigt hallucinogen strain eller att man röker extrema mängder och blir sjukt bäng med låg tolerans.

Också vanligt att folk får hallisar på CB när dom käkar space cakes med dunder brunt eftersom man blir så bäng.
Citera
2016-11-23, 02:50
Medlem
LilaFlaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Ja, Welcome To Flashback.

Jävligt jobbig text att läsa, blev bara förvirrad.
Citera
2016-11-23, 09:36
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaFlaska

Jävligt jobbig text att läsa, blev bara förvirrad.
Ja förstår dig 😅 haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in