2018-03-09, 18:25
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Vilket ras idag p -25% efter NE-nyheten. Slde nu och tog min 50% frlust p 17k.
Citera
2018-04-24, 13:50
Medlem
porrets avatar
Nyemission p gng. Vad tror vi?
Citera
2018-04-30, 09:47
Medlem
Ska man nyteckna de hr Teckningsrtterna, mste man teckna minst 250 st p en gng x 17 kr.
Det r rtt mycket det. 4250 kr.

r det ngon mer n mig som sitter och tittar p detta?

r ytterst tveksam med S mycket pengar.
Citera
2018-05-15, 02:18
Medlem
Hmm sitter och undrar om man br g in med en liten slant eller kan man komma in billigare?
Och r den kpvrd?
Frresten r det ngon som vet nrmsta
triggers som kommer inom detta ret?

Uppskattar svar
Citera
2018-05-18, 17:00
Medlem
De hr e ju en aktie som kan dra 50% p nra dagar, skulle tro att det smller ordentligt om de dyker upp nn spnnande nyhet snart...deska vll va med p redeyes techdag i juni?
Citera
2018-08-31, 12:43
Medlem
Nytt Gapwaves-race nrmaste mnaderna?
Jag hittade denna aktie efter skriverier av Steve Galloway p detta forum 2016.
Det har gtt upp och det har gtt ner kursmssigt, men bolaget fortstter att utvecklas enligt utstakad plan. Det spekuleras i 2-10 ggr kurskning nr (om) det kommer avtal/order frn kunderna.
Igr redovisades att antennen fr rrlig 5G r frdigutvecklad fr test hos 5G-operatrerna.
Vill drfr tipsa om att det snart kan vara dags att ta position, om ni inte redan gjort det.
Citera
2019-07-02, 13:40
Medlem
Gapwaves rusar!
Avtal med Veoneer idag och 40% upp p frmiddagen.
10 mnader sedan sista inlgget.
Kolla i trden, potentialen (10-gngrare) har inte minskat, snarare kat, nu nr avtal brjar skrivas.
Kan bli nsta tech-jtte, ensam om anvndbara antenner fr bilradar och 5G p hga frekvenser.
Kolla p Placera forum om du vill veta mer.
Citera
2019-07-03, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMooney
Gapwaves rusar!
Avtal med Veoneer idag och 40% upp p frmiddagen.
10 mnader sedan sista inlgget.
Kolla i trden, potentialen (10-gngrare) har inte minskat, snarare kat, nu nr avtal brjar skrivas.
Kan bli nsta tech-jtte, ensam om anvndbara antenner fr bilradar och 5G p hga frekvenser.
Kolla p Placera forum om du vill veta mer.

Har haft gonen p gap lnge, och tnkte g in nsta r. S jag missade frsta tjurruset. Skit.
Men det r mycket som gr uppt nu.
Satt p soltech innan explosionen. Tnk om man kpt mer. r det samma med Gapwaves om ett r frn nu tro?
Citera
2019-10-20, 03:16
Medlem
Inte fr sent att g in. Hetare n nnsin sedan avtal fr bilradar finns med Veoneer och annan underleverantr inom bilindustrin (frmodligen Continental), det handlar om mnga miljoner antenner varje r. Nu r antagligen Ericsson p gng att teckna avtal inom 5G. Kolla p Placera forum under Gapwaves, dr finns mycket information. Om och nr det kommer PM om detta ker kursen upp ett snpp till. Fr den tlmodige, t.ex jag, finns en flerdubbling att vnta fram till 2022.
Citera
2024-06-03, 20:54
Medlem
akutaccents avatar
Verkar som att aktien r tmligen dd. Strtdykt ner till 10 spnn, och gtt upp till 17 nu eller ngot liknande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in