• 1
  • 2
2016-11-19, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Samla bevis så det är du som bestämmer när grannen måste flytta. Spioneri inne din lägenhet eller dator är tillräckligt för en vräkning. När du är säker på att du kan bevisa spioneriet så är makten din. Hittar du kameror så måste du däremot ringa polisen omedelbart.

hur ska man samla bevis? pratade med en advokat, fick tips att polisanmäla vilket jag tänkte göra...vad fan är det för fel på människor...
Citera
2016-11-19, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhTD
Du kanske kan tala om vad det står för namn på grannens dörr så kanske någon här inne kan hjälpa dig att ta reda på vad de håller på med där.

Ska kolla det snart. Fy fan vilka människor...
Citera
2016-11-19, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdFontes
Rättare sagt är det din granne som skulle känna sig extremt kränkt och obekväm om denne bara visste vad du "anklagar" honom/henne/de för.

Förresten du kan inte se genom väggen/taket, eller hur? Så hur exakt spionerar du på din granne (när du ändå medger att du "sett allt det här din granne gör"). Du låter inte direkt som offret.

vad snackar du om? jag kan inte se genom väggen men jag hör...
Citera
2016-11-19, 17:58
Medlem
PhTDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revived
Ska kolla det snart. Fy fan vilka människor...

Snart? Vad väntar du på?
Citera
2016-11-22, 15:46
Medlem
PhTDs avatar
Får passa på att tacka för trolleriföreställningen. Den är tydligen slut för den här gången.
Citera
2016-11-22, 22:15
Medlem
HighwayDelights avatar
Dra för persiennen, ge grannen fingret i värsta fall, och som någon redan skrivit, drick ett glas vatten o sov lite så kanske det löser sig, alternativt är väl att du uppsöker närmsta psykakut.
Citera
2016-11-23, 00:36
Medlem
Nu verkar ju TS lite extrem men jag undrar om det inte är relativt vanligt med grannar som är lite väl nyfikna. Jag har en sådan i alla fall, en gubbe som inte verkar ha något liv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in