• 2
  • 3
2005-12-15, 11:50
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
...

Regeländringen speglar väldigt lite av de åsikter som togs upp medlemmar, det är vad jag tycker.

...

Där har du helt fel. Att vi ihuvudtaget får till en regelförändring visar att åsikterna som fört fram till Admin (bla genom den tråden) har en betydelse. Ökat tollerrans mot personangrepp och hårdare tag mot chattandet är både regleländringar som man direkt kan spåra till diskussionen i den låsta tråden.

Att man tittar över reglerna och gör ändringar visar ju att admin delvis håller med och ser ett intresse i de åsikter som läggs fram. Att sen dina åsikter helt sonika struntas i beror på att det inte grundar sig i annat är dina tomma antangade som du totalt misslyckas att bygga upp med vettiga argument.
2005-12-15, 11:52
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Un Perro
...
Liksom, det är en paradoxal motsägelse, det ligger i admins intresse mer än i någon annans intresse att användarna trivs med forumet. Admin vill tillfredställa oss.
Det är självklart.

Citat:
Om han inte gör det så kommer användarna börja lämna forumet. Vad är det som gör ett bra forum? Just det - bra medlemmar/profiler.
Vem avgör vilka som är bra medlemmar/profiler?

Citat:
Om profilerna börjar lämna forumet så finns det en stor chans att det blir en dominoeffekt bland resten av användarna. Jag menar, skulle 20 stycken av de som jag tycker bäst om att argumentera eller hålla med med försvinna härifrån så skulle forumets värde sjunka betydligt för mig.
jag svarar ditt argument med dina egna ord:
Citat:
Dina åsikter är inte lika med resten av FBs åsikter.

Citat:
Och regeländringarna speglar de flesta åsikter. Dina åsikter är inte lika med resten av FBs åsikter.
Hur vet du det? Är alla, som har skrivit under TD:s tråd, resten av FB?

/Cody
2005-12-15, 11:58
Medlem
ischs avatar
Citat:
...

Hur vet du det? Är alla, som har skrivit under TD:s tråd, resten av FB?

...
/Cody

För man inte fram sin talan och åsikt så har man förbrukat sin rätt att klaga. Men du slåss som vanligt för att de tysta hemliga personerna på forumet som inte vågar föra fram sina åsikter?
2005-12-15, 12:16
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Jag menar, skulle 20 stycken av de som jag tycker bäst om att argumentera eller hålla med med försvinna härifrån så skulle forumets värde sjunka betydligt för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Codeman
jag svarar ditt argument med dina egna ord:

Citat:
Dina åsikter är inte lika med resten av FBs åsikter.

Du menar... att du inte skulle tycka det var synd om 20 av dina favoritmedlemmar försvann härifrån? Eller att mina 20 favoriter inte är dina 20 favoriter? Viktigast av allt: Vad vill du ha sagt med det?
2005-12-15, 12:21
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
... att du inte skulle tycka det var synd om 20 av dina favoritmedlemmar försvann härifrån?
Nej. Folk kommer och går...

Jag vill inte spekulera vad admin tycker, men jag tror inte att han tycker (mycket) annorlunda...

/Cody
2005-12-15, 12:32
Medlem
ischs avatar
Citat:
Nej. Folk kommer och går...

Jag vill inte spekulera vad admin tycker, men jag tror inte att han tycker (mycket) annorlunda...

/Cody

Men varför spekulerar du då? Det är enbart du som sitter och spekulerar om vad admin tror medan vi andra för fram våra egna åsikter som vi vet och kan stå för. Jag tycker att det vore synd om vissa användare slutade skriva då dessa skriver intressanta/roliga/bra inlägg medan vissa användare tillför nada. Gissa vilken kategori jag tycker att du tillhör.

btw; dina argument blir inte tydligare för att du gör vissa stavelser fetmarkerade. Bara så att du vet.
2005-12-15, 12:33
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
btw; dina argument blir inte tydligare för att du gör vissa stavelser fetmarkerade. Bara så att du vet.

2005-12-15, 13:35
Bannlyst
Jag kan lugna alla med att jag fått fullt adekvata motiv till varför den här tråden inte öppnats. Jag kan försäkra att det inte handlar om vare sig nån konspiration eller att Admin vill lägga locket på. Med det sagt så står det mig också fritt att diskutera detta vidare i en annan tråd om jag inte orkar vänta. Vi får se om jag orkar det.
2005-12-15, 13:48
Bannlyst
Citat:
Jag har ingen aning om vad du har för dold agenda men jag började tröttna rejält på dina meningslösa trådar om FB:s framtid, frågor om regler, avatarer, etc, etc... (jag antar att den känslan är ömsesidig, så du behöver inte upprepa vad du tycker om mina trådar om FB)...
(Obs! Jag kallar inte dina andra trådar "meningslösa", jag sällan läser dem).

admin har troligen haft tid att läsa din och andras kritik om vart forumet är på väg någonstans (och i vilken fart), men det är ganska troligt att "he just doesn't care!"... Är det så svårt att begripa?

Användarna kan tydligen påverka FB:s framtid så här mycket: "| |"...
admin bryr sig om vad du och jag and andra säger så här mycket: "| |"...

Är det värt att tjata om det varje vecka?

/Cody
Vad babblar du om? klart att man har rätt att kritisera om man tycker nått är fel.
Och TopDawg du verkar vara en skön snubbe hehe.
Förövrigt lås upp tråden nu
2005-12-15, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Jag kan lugna alla med att jag fått fullt adekvata motiv till varför den här tråden inte öppnats.
Är det något du vill dela med dej av?
(Det är ju snart jul och då ska man ju vara extra snäll)

Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Sedan den 4/12-05 så moddar jag inte längre Flashback, jag har överlämnat de här ärendet helt till admin (och jrosen & LT).
Degraderad?
2005-12-15, 15:43
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Jag kan lugna alla med att jag fått fullt adekvata motiv till varför den här tråden inte öppnats. Jag kan försäkra att det inte handlar om vare sig nån konspiration eller att Admin vill lägga locket på. Med det sagt så står det mig också fritt att diskutera detta vidare i en annan tråd om jag inte orkar vänta. Vi får se om jag orkar det.
TD har fått svar på sin fråga och han vet vad som gäller. Och han vet även hur han kan agera om han inte får svar.
Denna tråd har ju då fått ett svar och kan då arkiveras för framtiden.

Tråden låses och vill TD ha den öppnad igen så vet han hur han får det...

/moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in