Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-17, 17:47
  #1
Medlem
Flera filmfiler har ändrat format till lvix på min externa hårddisk av okänd anledning och jag kan nu inte öppna filmerna. Är filmerna förstörda för alltid eller finns det något program som stödjer detta filformat?

Är inte speciellt teknikkunnig så det vore till stor hjälp om någon kan hjälpa mig rädda dessa filer.
Citera
2016-11-17, 18:09
  #2
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihavenoinspo
Flera filmfiler har ändrat format till lvix på min externa hårddisk av okänd anledning och jag kan nu inte öppna filmerna. Är filmerna förstörda för alltid eller finns det något program som stödjer detta filformat?

Är inte speciellt teknikkunnig så det vore till stor hjälp om någon kan hjälpa mig rädda dessa filer.

Sannoligt har du installerat en piratkopia(*) av Lightworks. Därefter har du troligen valt att importera filerna.. då konverteras de och flyttas, och den där placeholderfilen blir kvar.

(*) hade det varit en korrekt licens så hade du nig vetat så mycket om programmet så att du varit beredd på det där beteendet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback