2011-03-31, 16:05
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Frippe
Jag såg Roland Nilsson på väg upp till Kamratgården i torsdags, ett hett tips är att han tar över som tränare i IFK Göteborg.

Citat:
Samma dag såg jag Thomas Wernersson på banken och i fredags såg jag Glenn Hysén på färjan till Frederikshavn.

Det måste nästan betyda att Wernersson kommit på obestånd, att SVT inte betalar ut ersättning till honom pga nån tvist om en reseräkning, och att Hysén ska bli tränare i Ålborg!
Citera
2011-03-31, 16:54
Bannlyst
Citat:
Jag såg Roland Nilsson på väg upp till Kamratgården i torsdags, ett hett tips är att han tar över som tränare i IFK Göteborg.

Han nobbar 5 miljoner per år i FCK för att ta över IFK Göteborg för 1 miljon per år + 1 miljon under bordet.

Citera
2011-03-31, 18:13
Medlem
Inget snaskigt skvaller, men hans fru Suah jobbar som lärare i svenska och har argentinska rötter. Jag ser paret titt som tätt i Malmö och de verkar lyckliga tillsammans. Frågan är dock om man kan känna sig säker med Roland med tanke på vad han sysslade med i Sheffield...
Citera
2011-03-31, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jawreko
Inget snaskigt skvaller, men hans fru Suah jobbar som lärare i svenska och har argentinska rötter. Jag ser paret titt som tätt i Malmö och de verkar lyckliga tillsammans. Frågan är dock om man kan känna sig säker med Roland med tanke på vad han sysslade med i Sheffield...

Är inte hon arab eller från Iran?
Citera
2011-03-31, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Är inte hon arab eller från Iran?

Kan nog stämma. Vill minnas att jag hört att hon är argentinska, men det kan vara fel.
Citera
2011-04-03, 00:27
Medlem
bluetramps avatar
Fråga Hans Gren (asisterande till RN i GAIS o MFF), hans fd bäste vän o bestman på vigseln vad han tycker om sveket när Gren fick ta de obekväma besluten i MFF o Rolle lyfte inte ett finger när vännen offrades.

Se hur han dribblar med MFF nu om övergången till FCK.... aldrig ett ärligt svar.
Citera
2011-04-03, 03:42
Medlem
AngelDevils avatar
Kan bjuda på det snaskiga skvallret att han käkar på pizza-haket amanos på värnhem ibland. Träffade han där för någon dag sedan och sa till han att jag höll tummarna att han stannade. Han såg glad ut och var trevlig och sa att det var väldigt bra spelare i båda lagen. Jag klappa han på ryggen och önska han lycka till. Han har ju fan halva foten inne i fck nu. Nåja även om jag är trogen ståplatssupporter i mff så får man ibland smälta sådanna bittra nederlag.

nu ska mästaren sova. MOT CL!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in