2008-08-27, 12:42
Medlem
mishimas avatar
Bumpar

Har hört att Roland Nilsson ligger i skilsmässa. Har han varit på någon spelarfru i MFF? Någon som vet något?
Citera
2010-03-03, 18:18
Medlem
Chelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Bumpar

Har hört att Roland Nilsson ligger i skilsmässa. Har han varit på någon spelarfru i MFF? Någon som vet något?

Lite sent ute, kanske, men jo.. Och gift om sig har han också hunnit med:

http://www.brollopstorget.se/brudpar/rollesuah/

Nu är frågan; är han trogen henne eller fortsätter han knulla runt?
Citera
2010-03-03, 18:58
Medlem
Jag såg honom för någon vecka sen gå förbi mig (Bor vid Värnhem Malmö) och då gick han defenitivt med en tjej. Inte för att mina iakttagelser hjälper speciellt mycket i detta ärende
Citera
2010-03-03, 19:30
Medlem
Krokofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Separoth
Jag såg honom för någon vecka sen gå förbi mig (Bor vid Värnhem Malmö) och då gick han defenitivt med en tjej. Inte för att mina iakttagelser hjälper speciellt mycket i detta ärende

Han skulle kanske hänga med Labbes kompisar på Entré.
Citera
2010-03-03, 19:41
Medlem
Chelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Separoth
Var det frugan då eller...?
Citera
2010-03-03, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chelo
Var det frugan då eller...?

Kan också ha varit hans dotter som är typ 20 år.

Roland Nilsson är för övrigt fortfarande extremt vältränad. Vill minnas att jag sett honom i någon fitnesstidning. Journalisterna höll på att tappa hakan när han slet av sig tröjan i träningslägret nere i Malaga.
Citera
2010-03-03, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jawreko

Roland Nilsson är för övrigt fortfarande extremt vältränad. Vill minnas att jag sett honom i någon fitnesstidning. Journalisterna höll på att tappa hakan när han slet av sig tröjan i träningslägret nere i Malaga.
Rolle kallades TjockEdward under tiden i Blåvitt fick lite komplex då och har tränat som fan, ätit rätt och klivit på en hel del babes sedan dess. Rolle: Respekt!
Fråga: hur många gånger har Rolle uppgraderat?
Senast redigerad av Catania 2010-03-03 kl. 21:44.
Citera
2010-03-03, 21:42
Medlem
frankensteins avatar
Vill börja med att klargöra att jag inte driver med er i den här frågan men stämmer det att Rolle är välhängd? Jag har hört det från flera håll.
Vet ju att Offside hade med frågan "Vem hade störst i VM-truppen 94" och att de skrev Rolle....
Citera
2010-03-04, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jawreko

ja han är extremt vältränad för sin ålder! Han har defenitivt mer muskler än valfri Mff-spelare!
Citera
2010-03-24, 07:53
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelo
Lite sent ute, kanske, men jo.. Och gift om sig har han också hunnit med:

http://www.brollopstorget.se/brudpar/rollesuah/

Nu är frågan; är han trogen henne eller fortsätter han knulla runt?

Med det namnet så tänkte väl Rolle på nåt annat? "Suah" ( Måste sägas på Skånska för att kunna förstås till 100% )
Citera
2011-03-30, 23:54
Medlem
Jag såg Roland Nilsson på väg upp till Kamratgården i torsdags, ett hett tips är att han tar över som tränare i IFK Göteborg.
Citera
2011-03-30, 23:58
Medlem
Samma dag såg jag Thomas Wernersson på banken och i fredags såg jag Glenn Hysén på färjan till Frederikshavn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in