2016-11-16, 07:20
Medlem
flaskborstes avatar
Har provat på att bli avsugen av bi och bög och kan klart säga att killarna suge av bättre än vilken tjej som helst. Beror det på att dom själva har kuk och vet hur man suger den ?

eller är det jag som tänder på killar ?

Första gången med en transexuell i filippinerna då min fru såg på..
Citera
2016-11-16, 07:43
Medlem
Jag håller med.

Jag anser killar är mer hängivna, dyrkar kuk och tycker det är häftigt, tändande med spermasprut. Killar upplever jag generellt är mer aggresiva i sin kåthet vilket är upphetsande och dessutom är dom oftast inte så tafatta o mjäkiga.
Citera
2016-11-16, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Har provat på att bli avsugen av bi och bög och kan klart säga att killarna suge av bättre än vilken tjej som helst. Beror det på att dom själva har kuk och vet hur man suger den ?

eller är det jag som tänder på killar ?

Första gången med en transexuell i filippinerna då min fru såg på..
jag har ingen erfarenhet av det själv men det låter rimligt eftersom de har organet själv.
Citera
2016-11-16, 08:20
Medlem
Det handlar om erfarenhet. Jag är kille och var värdelös på de tidigare. Men övning get färdighet. Svårare än så är de inte.

Alla tycker inte om samma grejer. Vissa gillar bli sugna hårdare, vissa mjukare. Vissa snabbt, vissa långsamt. Med mera. Man måste vara uppmärksam på vad personen verkar tycka om mest och köra på de.
Citera
2016-11-16, 12:33
Medlem
Frågan är hur många heterokillar som skulle kunna tänka sig att bli avsugen av en bög, även om han inte behövde göra något tillbaka (kravlöst). Tänk; lite salongsberusad och kåt på en fest, hur många hade gått med på att bli avsugen om de visste att det inte kom ut och att de slapp göra något tillbaka.
Citera
2016-11-16, 12:57
Medlem
Broken Tusks avatar
Det råder ju ingen som helst tvekan om att killar suger bättre än tjejer. Killar suger passionerat, älskar att behaga en annan killes kuk och blir rejält kåta av det. Många gör det dessutom helt utan motkrav.
Citera
2016-11-16, 13:04
Medlem
Allt handlar ju kanske inte om teknik. Känns lite vackrare med ett tjejhuvud att titta på lär jag ju säga. Fast är hon inte hängiven och inte gillar det är det ju värdelöst.
Citera
2016-11-16, 13:51
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Allt handlar ju kanske inte om teknik. Känns lite vackrare med ett tjejhuvud att titta på lär jag ju säga. Fast är hon inte hängiven och inte gillar det är det ju värdelöst.

Man kan ju alltid kolla på en porrulle.

Verkar som om en hel del bi och bög killar tänder på att suga av just hetero killar..Har t.o.m sett annonser där hetero killar eftersöks, Hur tänker dom ? är det rädsla för Aids eller är det att dom tänder mera på Hetero ?
Citera
2016-11-16, 15:18
Medlem
sotisnotiss avatar
Tjejer slickar bättre fitta än killar också- är det verkligen så konstigt? Man vet ju själv hur det känns, vad som är skönt Osv.
Citera
2016-11-16, 16:21
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broken Tusk
Det råder ju ingen som helst tvekan om att killar suger bättre än tjejer. Killar suger passionerat, älskar att behaga en annan killes kuk och blir rejält kåta av det. Många gör det dessutom helt utan motkrav.

Allt det stämmer in på mig,och jag är hona. Fellatio är min passion, och jag har fått höra både en och fyra ggr att jag suger som en gudinna, jag vet vad jag pysslar med, och hur man får en man att njuta.. För tillfället får jag dessutom ut mer av att tillfredsställa min partner utan att nödvändigtvis behöva komma själv..
Citera
2016-11-16, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sotisnotis
Tjejer slickar bättre fitta än killar också- är det verkligen så konstigt? Man vet ju själv hur det känns, vad som är skönt Osv.

Det är inte alls sant.
Om man är hetero.
Visste inte vad jag skulle göra, när jag hade sex med en "samkönad".
Var tänd på tanken, inte akten.

Tror det handlar om kemi. Inte svårare än så.
Samt att jag definitivt nu, VET att jag är 100% hetero.
Citera
2016-11-16, 16:28
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sotisnotis

Falskt som fan!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in