2005-12-13, 19:08
Medlem
vinbras avatar
Jag hade ingen aning om var jag skulle skapa den här tråden, så det blev skvaller.
Råkade just på en kort videosnutt på en tv-reporter som blir brutalt påsprungen av en häst, och jag blev bekymrad för hur det gick för honom. Är det någon som vet?

http://www.ejbdotcom.net/content/9261.html
Citera
2005-12-13, 20:04
Medlem
-jOE!s avatar
Det där gjorde nog jääävligt ont!
Citera
2005-12-13, 20:12
Medlem
Lill-Einars avatar
Min fru har vårdat en person som blivit påsprungen av en häst. Personen bröt ett lårben, bäckenet plus några revben samt blev allmänt blåslagen. Tror dock inte att det var denna reporter som hon vårdade...
Citera
2005-12-13, 20:31
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Jag hade ingen aning om var jag skulle skapa den här tråden, så det blev skvaller.
Råkade just på en kort videosnutt på en tv-reporter som blir brutalt påsprungen av en häst, och jag blev bekymrad för hur det gick för honom. Är det någon som vet?
Han kanske blev lite chockad över att det plötsligt stod en reporter i vägen, men han verkade ändå klara det bra. Hästar är rätt robusta djur.
Citera
2005-12-14, 09:46
Medlem
Ghandis avatar
länktips hade kanske passat.

O dom säger att en häst aldrig springer påeller om d e trampar på en människa. Varför står han där han står o varför springer hästen där medans den andra inte gör det.

Tycker dessutom ja känner igen reportern, har sett annat klipp med honom där han raporterar från fältet under en skottlossning om ja inte minns fel.
Citera
2005-12-14, 12:44
Medlem
DaKiNKys avatar
hehe AJJ

man kan givetvis träna hästar till att remma ner folk men vad jag vet så trampar hästar inte gärna på saker som rör sig.
Citera
2005-12-14, 17:28
Medlem
PocketRockets avatar
Man kanske borde lära reportrar att dom inte behöver stå mitt i händelsernas centrum varje dom dom ska rapportera från "fältet".

Det är sällan man ser motorjournalister så mitt på F1-banan och rapportera om loppet, kanske just av den här anledningen.
Citera
2005-12-14, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Han kanske blev lite chockad över att det plötsligt stod en reporter i vägen, men han verkade ändå klara det bra. Hästar är rätt robusta djur.

Absolut! Hästar är stabilare än man kan tro, vi behöver inte vara oroliga. Men, hur gick det med den tekniska utrustningen, mikrofoner, kameror etc.?
Citera
2005-12-14, 22:06
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Der Alte
Absolut! Hästar är stabilare än man kan tro, vi behöver inte vara oroliga. Men, hur gick det med den tekniska utrustningen, mikrofoner, kameror etc.?
Jag är rädd för att kameran kan ha fått sig en törn. Mikrofonen borde dock ha klarat sig, såvida den inte föll i en vatten- eller blodpöl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in