2006-05-18, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodstone
Det här kan vara ett av det sämsta inlägg jag nånsin läst på fb..! Nej det ÄR det sämsta nånsin.

Jag bockar och tar välkommet emot din utmärkelse. :
Citera
2006-05-18, 11:28
Medlem
Flash Pecketts avatar
Varför ska man skänka en massa pengar bara för att man har?
Rädda barnen får vara glada för det lilla tycker jag.

Det är väl ändå hans pengar och inte deras eller någon annans.

Nej, klaga istället på de som betalar honom om ni ska klaga.
Citera
2006-05-18, 12:03
Medlem
Samaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flash Peckett
Varför ska man skänka en massa pengar bara för att man har?
Rädda barnen får vara glada för det lilla tycker jag.

Det är väl ändå hans pengar och inte deras eller någon annans.

Nej, klaga istället på de som betalar honom om ni ska klaga.

Han behöver inte skänka några pengar alls, och vill han får han skänka 100 spänn, men att aftonbladet skriver en hel artikel om honom för en jävla hundralapp är fan helt befängt.

Och om han nu ändå ska skänka pengar kan han väl skänka stålar som håller jämn linje med vad han tjänar. Som sagt, 100 spänn för herr Wells är som 50 öre för en vanlig knegare. Det är snålt och ynkligt. Skänk hellre inga pengar alls istället, 100 spänn är en jävla förolämpning.
Citera
2006-05-18, 12:30
Medlem
volvo 240s avatar
Ungefär som benny Haag som tar en vit _vecka_ för Bobby.

Men det skrivs ju om dom och det var väl deras tanke.
Citera
2006-05-18, 18:51
Medlem
Han gör väl vad han vill för sina pengar han har tjänat in helt själv?
Citera
2006-05-18, 18:53
Medlem
New Pettsons avatar
han borde donera sitt äckliga råtthår istället, borde räcka till kläder för 500 svältande ungar.
Citera
2006-05-18, 20:14
Medlem
Samaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krilless
Han gör väl vad han vill för sina pengar han har tjänat in helt själv?

Återigen: Naturligtvis gör han precis som han vill med sina pengar, men 100 spänn i månaden är inte tillräckligt för en artikel i aftonbladet. Detta är framförallt kritik mot aftonbladets värdelösa jounalistik men också ett slag mot Robert wells som borde ha avfärdat artikelskrivandet istället för att ställa upp på en intervju. Dessutom borde han ha gett mer pengar, eller inga alls.
100 spänn i månaden från en miljonär är ungefär samma sak som att han med hjälp av anal penetration skändade Bobbys lik. Det är en jävla förolämpning. Jag hoppas han inser hur jävla dumt det är när han läser artikeln själv, och då ber om ursäkt och skänker några miljoner i en klumpsumma.
Citera
2006-08-08, 00:18
Medlem
JackassTREs avatar
Något nytt om Robert Wells
Citera
2006-08-08, 13:24
Medlem
Jag har varit på samma fest som Robert Wells och hans dåvarande sambo Annika Jankell. Mer egocentriska skitstövlar än dessa två har jag aldrig träffat. Dom pratade bara med varandra och värdinnan, vi andra betraktades som luft eller något som katten släpat in. Man fick känslan av att de var på studieresa hos några infödingar och mest där för att visa hur vidsynta de var. Nu skall man inte önska illa om andra personer men när jag senare fick höra att fina fröken Jankell agerat punchboll åt en känd skådespelare, då njöt jag och tyckte der var skitkul. Att herr Robert Wells har två intressen har i livet är nog allmänt känt och det är Robert Wells och Pengar. Det finns inte många artister som bryter ett kontrakt eller blir sjuk för att han får några kronor mer någon annan stans.
Citera
2006-08-08, 16:08
Medlem
TheStorytellers avatar
Jag skickade ett mail till honom för ett antal år sedan (på den tiden google inte fanns och man kunde hitta allas emailadresser med altavista). Kommer inte ihåg vad jag frågade, men jag fick ett trevligt och utförligt svar.
Citera
2006-08-08, 18:30
Medlem
L.Skugges avatar
jag har suttit framför honom på ett flyg till USA. han verkade trevlig. inte alls konstig. när jag gick av såg jag att han skräpat ner mycket dock.
Citera
2006-08-08, 22:35
Medlem
Min svägerska från Boden kunde berätta att han hade gjort en kompis till henne gravid där uppe i lapphelvetet under tiden han var tillsammans med Annika J. Kompisen gjorde dock abort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in