Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8

Är du dum i huvudet grabben? Jo tjena! Här har vi en idiotjävel som har gått på Pk-medias lögner att det finns tusentals, ja hundratusentals dödsknarkarnazister runt om i vårt land, så akta er! Du är bara för mycket grabben!

Finns knappt en handfull RIKTIGA nazister i Sverige om ens det! Medelåldern på dessa är så hög så dom orkar knappt orkar ta sig ut, än mindre kasta sten på folk! Dessutom har högerextrema knappast för vana att kasta sten! Det har däremot stenkastarvänstern samt babbar! Var vänlig begå självmord!
Du har några bra poänger. Men ett tips till framtiden då du tänker argumentera så använd dig inte ad hominem (personattacker) när du försöker få din poäng förmedlad. Det bästa är att helt lugnt och sansat att redogöra för dina argument och ge en analys om varför dessa argument stödjer din tes.
Stenkastarsmörja, smutattacker samt en oförmöga att hålla personliga känslor från vettiga argument är något som mindre begåvade
(eller folk utan erfarenhet/kunskap) gör. Detta leder till två saker. Först så alienerar du de personer som kan vara mitt i mellan en opinion och det andra du gör är fokusera bort de viktiga sakfrågorna och istället lägga energi på att smutskasta den du försöker argumentera med.
Du har många bra poänger och jag hoppas verkligen att du tänker lite mer på ditt skriftspråk och vem du försöker att informera med din text nästa gång du hoppar in i debatten.
Jag skulle ge samma råd till extremvänstern, och har försökt, men de hoppar på ad hominem så fort jag ens nämner något som inte passar med deras förvränga världssyn.
Bara för att alla andra kastar sand i sandlådan så betyder det inte att vi behöver göra samma sak.