• 3
  • 4
2017-01-24, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Jaha och när ska du börja med det för än så länge är dina inlägg förvirrande och osar avundsjuka och jönsig moralpanik med en icke korrelation mellan intelligens och tid nedlagd på sex och/eller porr.

Anser du att det finns ett samband mellan kultur, beteende och värderingar?

Citat:
Ursprungligen postat av JohnFKennedy
Fast nu är det ju knappast ryssarna som demoraliserat samhället utan det kan du tacka våra kroknäsade vänner från Khazaria. Dekadens är deras vapen för att hålla sitt boskap i schack.

Det är kultur det också. En slags kultur av att alltid vilja hamna högst upp, och hjälpa kamrater dit, vare sig det handlar om media, banker, företag, politik eller porr. Jag har en del muslimska arbetskamrater som verkligen hatar judar. Samtidigt är jag ambivalent, jag vill inte att Hitler hade rätt.

Kultur är bra mycket viktigare än vad folk är medvetna om.
Senast redigerad av jeanclaudevandamme 2017-01-24 kl. 00:39.
Citera
2017-01-24, 21:41
Medlem
cheshires avatar
Och jag som trodde all porr kom från USA, om vi bortser från den där riktigt vidriga tyska porren förstås. Lite lustigt föresten att det är just dessa två länder jag kommer att tänka på när jag tänker porr.

Kan denna tråden i sig i själva verket vara nån slags psykologisk krigsföring mot Ryssland? Inte för att tanken har slagit mig förrän nu men jag skulle personligen inte ha något emot att få in lite rysk porr i dataapparaten. Dom har la rätt schyssta ben där borta va?
Senast redigerad av cheshire 2017-01-24 kl. 21:46.
Citera
2017-02-20, 12:37
Medlem
Skit samma vilka som "styr porren", om det så är ryssarna, judarna eller fan och hans moster. Faktum är att så länge vi har ett mansöverskott så kommer vi ha ett konsumtariat som är redo att okulärkonsumera den skit som erbjuds. Västvärldens demokratier borde ha lagstiftat om prenatal könsselektion och satt stopp för män från Tredje världen redan för flera årtionden sedan. Det är helt sanslöst att smygrunkande nazister inte fattar denna mest grundläggande civilisatoriska överlevnadsstrategi. Mansöverskott=Västvärldens död. "Ööhh, men det är ju kränkande för det betyder ju att jag aldrig borde ha fötts".
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in