Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-30, 08:01
  #1
Medlem
Jag och min flickvän kommer att bo på Sun Island Resort mellan 3:e december och 17:e december, superior beach bungalow med halvpension.
Vi har några frågor som vi hoppas att ni kan hjälpa oss med.

1) Vilken sida av ön har de bästa superior beach bungalows?
(Vi vill ha nära stranden/havsutsikt och "rent/lugnt vatten" att simma i).

2) Vi kommer fram till Male 12:05, när tror ni att vi kommer att vara på Sun Island Resort. (Vi hörde att man måste vänta i flera timmar innan du kommer på inrikesflyget).

3) Vårt flyg hem kommer att lämna Male 23:55 på natten, när tror ni att man måste lämna ön?
(Vi har redan bokat transfer men vår resebyrå har inget svar på dessa frågor).

4) Är det någon som har priserna till spabehandlingar och vad jetski?

5) Är underhållningen på kvällen bra?

6) Har resorten myggnät i rummen?

7) Vilka utflykter är värt att åka på och vilka bör man undvika?

Tack på förhand, vi skulle uppskatta om någon kunde svara på dessa frågor:)
Citera
2016-10-30, 08:20
  #2
Medlem
MrChows avatar
Nu vet jag inte om halvpension på just er valda resort inkluderar lunch eller middag men varför beställde ni inte med helpension? Det är ju inte precis så att ni kan ta en pizza eller en pasta på en restaurang i närheten och att köpa "spontana" middagar på resorten brukar ofta vara ganska mycket dyrare än att satsa på helpension på de ställen jag besökt som ligger enskilt liksom de flesta gör på Maldiverna.
Citera
2018-12-27, 09:34
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robdob77
Jag och min flickvän kommer att bo på Sun Island Resort mellan 3:e december och 17:e december, superior beach bungalow med halvpension.
Vi har några frågor som vi hoppas att ni kan hjälpa oss med.

1) Vilken sida av ön har de bästa superior beach bungalows?
(Vi vill ha nära stranden/havsutsikt och "rent/lugnt vatten" att simma i).

2) Vi kommer fram till Male 12:05, när tror ni att vi kommer att vara på Sun Island Resort. (Vi hörde att man måste vänta i flera timmar innan du kommer på inrikesflyget).

3) Vårt flyg hem kommer att lämna Male 23:55 på natten, när tror ni att man måste lämna ön?
(Vi har redan bokat transfer men vår resebyrå har inget svar på dessa frågor).

4) Är det någon som har priserna till spabehandlingar och vad jetski?

5) Är underhållningen på kvällen bra?

6) Har resorten myggnät i rummen?

7) Vilka utflykter är värt att åka på och vilka bör man undvika?

Tack på förhand, vi skulle uppskatta om någon kunde svara på dessa frågor

Lite sent svar men nu när ni varit där hade jag uppskattat lite svar på samma frågor, tack på förhand
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2776839

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback