Jag är i ett rum där en snigel står utanför och bankar på en snäcka. Inuti "huset" finns en kastrull och några kugghjul, etc. Hur kommer man vidare? Antar att man skall få igång vattenflödet på något vänster, men har ingen aning om hur.
Jag är i ett rum där en snigel står utanför och bankar på en snäcka. Inuti "huset" finns en kastrull och några kugghjul, etc. Hur kommer man vidare? Antar att man skall få igång vattenflödet på något vänster, men har ingen aning om hur.
Tryck på flaskorna med korkar. Den stora korken ska du stoppa i där det där odjuret sitter och dricker ur hålet.
EDIT: Haha, har redan fått problem igen.
Har nu klättrat ned en bit på stegen och står på ett rör i ett rum med ett spindelnät i högra hörnet.
Har klickat på allt Kommer ändå inte vidare. Ger upp och frågar därför igen
Pröva att väcka apan som sover precis när det kommer en insekt framför honom...
Edit: Nu behöver jag hjälp! Är i ett rum med hunden inlåst i en bur till vänster, fattar inte alls vad jag ska göra Kan tillägga att jag tittade bort i början av rummet så jag har ingen aning om vart "jag" är
Edit igen Det löstes sig tillslut iaf =) Nån som skaffat kapitel 2?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!