2016-10-28, 22:49
Medlem
kuken666
Medlem
Reg: Feb 2013
Har ni försökt att syntetisera droger? Jag bor själv i Finland och det är ganska vanligt med illegala droglaboratorier här borta. LSD, Tjack, metamfetamin och MDMA framställs mestadels i de här droglabsen. Jag har själv också en sådan här laboratorie, och jag framställer just de här ovannämda drogerna. Jag vill hellst att inga framställningsmetoder avslöjas i den här tråden, så att jag inte blir bannad.
Citera
2016-10-28, 23:10
Avslutad
Kloralhydrat är tydligen narkotikaklassat, o det tillverkade jag genom en enkel process. Men nä, det är inget för mig. Blev ganska orent också.
Citera
2016-10-28, 23:26
Medlem
bithaxs avatar
Det värsta någon på flashback har gjort är väl att hälla en burk gripen aceton över en blanding av spice och gammla torkade vinbärsblad från trädgåren typ.
Citera
2016-10-29, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Kloralhydrat är tydligen narkotikaklassat, o det tillverkade jag genom en enkel process. Men nä, det är inget för mig. Blev ganska orent också.

Jag brukar också framställä samma ämne, eftersom det är ganska svårt att få in det i landet. Kloralhydrat är dock bara ett utav flera ämnen, som man behöver för drogtillverkning.
Citera
2016-10-29, 01:02
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuken666
Jag vill hellst att inga framställningsmetoder avslöjas i den här tråden, så att jag inte blir bannad.
Du blir inte bannad för att "avslöja" dina framställningsmetoder. Det kan jag garantera dig.

Jag skulle väldigt gärna höra dig beskriva detta innan jag avfärdar det hela som nonsens.
Citera
2016-10-29, 09:50
Medlem
Mommejrs avatar
låter inte så värst troligt att du sitter och tillverkar mdma och lsd borta i finland, marknaden där är inte så stor, och vill man ha dom två nämda kan man sticka till tyskland eller nederländerna i stället där priset är flertal gånger mindre än uppe i norden
Citera
2016-10-29, 10:36
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Det värsta någon på flashback har gjort är väl att hälla en burk gripen aceton över en blanding av spice och gammla torkade vinbärsblad från trädgåren typ.
Haha! Tider det.. Sveriges spice-epidemi
Citera
2016-10-29, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
låter inte så värst troligt att du sitter och tillverkar mdma och lsd borta i finland, marknaden där är inte så stor, och vill man ha dom två nämda kan man sticka till tyskland eller nederländerna i stället där priset är flertal gånger mindre än uppe i norden

Priserna är höga här därför att det finns en stor efterfrågan för droger, och det är svårt att importera.droger hit,.och ganska få kranar och importörer finns här. Bara i rehaliberings programmen fins det 136000 människori Finland, och det är en bråkdel av alla knarkare här. Man har räknat att det finns åtminstone 780000 människor, som använder droger konstant i det här landet, och det är bara minimi. Gamlingar, ungdomar,vuxna, ja alla är höga eller fulla härborta. Den enda sidan av Finland ni Svenskar vet är turistkvarteren i centrum.
Citera
2016-10-29, 12:41
Medlem
Mommejrs avatar
låter som en konstigsida av finland du har, har själv släkt i helsinki , torneo, kittilä, och en del andra orter i finland tycker man mest ser alkisar, kanske tjackisar, men lsd efterfrågan i finland är nog rätt liten iaf
Citera
2016-10-29, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
låter som en konstigsida av finland du har, har själv släkt i helsinki , torneo, kittilä, och en del andra orter i finland tycker man mest ser alkisar, kanske tjackisar, men lsd efterfrågan i finland är nog rätt liten iaf

Det har varit stor efterfrågan på LSD i Finland sedan 60-talet. Vi har också tillverkat LSD i Finland sedan 60-talet. Det finns väldigt lite knarkare i just.Torneå och.Kittila. Helsingforsområdet, Tammerfors, Rovaniemi, Kemijärvi, Uleåborg,Joensuu, Jyväskylä.och Lahtis är de städer ställen där största delen av Finlands drogförsäljning pågår. Det finns också väldigt lite gatuförsäljning i Finland p.g.a. polisen, som är väldigt aktiv här borta. Största delen av drogerna säljs på torwed genom vissa forum och affärsplatser. Samt en stor del säljs genom sociala nätverk från kompis till kompis. Du ser väldigt lite gatuförsäljning i Finland därför att polisen tar fast dig i ett ögonblick.
Citera
2016-10-29, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Du blir inte bannad för att "avslöja" dina framställningsmetoder. Det kan jag garantera dig.

Jag skulle väldigt gärna höra dig beskriva detta innan jag avfärdar det hela som nonsens.

Metamfetamin kan man tillverka lättast genom att använda shake och bake metoden. Behöver bara vara någorlunda klok att man inte får syra på sig. Du kan googla om framställningsmetoden. Jag blir bannad om jag talar för mycket om den här saken. LSD är också skitenkelt att framställä. Gå till wikipedia och läs vad LSD är. Om du inte fattar själv hur man gör LSD efter det, så har du ingen hjärnä. Jag gör droger på en gymnasieutbildning.
Senast redigerad av kuken666 2016-10-29 kl. 18:28.
Citera
2016-10-29, 18:14
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuken666
Metamfetamin kan man tillverka lättast genom att använda shake och bake metoden. Behöver bara vara någorlunda klok att man inte får syra på sig. Du kan googla om framställningsmetoden. Jag blir bannad om jag talar för mycket om den här saken. LSD är också skitenkelt att framställä. Gå till wikipedia och läs vad LSD är. Om du inte fattar själv hur man gör LSD efter det, så har du ingen hjärnä. Jag görr droger på en gymnasieutbildning.

Nej, du blir inte bannad då det inte är olagligt att prata om sådant. Har du sett vissa av trådarna här?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in