Citat:
Ursprungligen postat av
välkommenti bup
Tjejen kanske har Asperger/Autism.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spanskivan
Eller borderline som många av någon anledning tror är "psykopati".
Citat:
Ursprungligen postat av
SomeWhatSincere
Om du misstänker att hon är psykopat undvik henne för fan!
ENLIGT MIN FÖRSTÅELSE; så har Psykopater har ingen empati på insidan,
men kan fejka/låtsas bra utåt ,Är ofta charmiga , Folk är bara schackpjäser/verktyg/tillgångar för Psykopater och dom söker aktivt efter ny 'schackpjäser' (OBSERVERA! Psykopaten i fråga kan ha valt ut dig som 'mål'/byte)
Psykopati är en personlighetsstörning och är i nuläget obotlig(2016)
http://www.amelia.se/artiklar/lever-du-med-en-psykopat-sa-kanns-det-att-vara-en/
Ta hand om dig, chiao!

Tack för svaren!
Jag har också funderat på Borderline/asperger och tycker hon har adhd-beteende. Man märker hennes humör är olika från dag till dag och där också hennes självbild, hon säger ofta att hon är ful osv och verkar som dem flesta tjejer vara väldigt bekräftelsesökande på sociala medier.
Jag vet, det kan vara ett mognadsproblem.
Hon är oftast INTE charmig, trevlig eller snäll. När man umgås, pratar eller smsar så upplever jag att hon står i fokus, man får som själv styra konversationer/fråga saker för att lära känna henne, hon frågar oftast inte något tillbaka. Ska man umgås så är det på mitt initiativ, oftast ses vi sent efter jobbet och umgås en stund sedan sover. Vi har inte haft sex då jag inte känt av några sådåna signaler från henne så. Vi har sovit 15-20 gånger med varandra, första gången jag träffat någon mer än 4-5 gånger utan att ha sex.
Misstänker att hon ligger med andra ändå då hon tex somnat kl 8 på kvällen då och då eller tappat bort mobilen på fyllan, men jag kan vara ute och cyklar.
Vad jag vet så ogillar många henne och ordet psykopat har används. Hon ogillar/pratar skit om många. Många andra är enligt henne "psykopat".
Vet också att hon varit i slagsmål ett par gånger men anledningen är okänd.. Hon har kompisar hon träffar ibland som hon verkar bry sig om.
Nu undrar ni säkert varför jag ens träffar henne?
Jag hoppas att det finns en mjuk och härlig människa innanför denna vackra kvinna. Men som ni märker så är tvivlet stort för tillfället.