Efter att tappert ha försökt läsa ditt inlägg och få någon slags ordning och reda på det men trots det funnit det alltför osammanhängande tar jag mig friheten att dela upp det en aning och besvara det du skrivit, jag tar mig även friheten att ställa lite frågor som jag vill ha svar på (för att göra det enklare för dig så har jag markerat frågorna i fet stil eftersom du helt uppenbart saknar förmåga att läsa ett vanligt inlägg):
Citat:
1. jag har inte sagt något om att jag har en källa. vart kan du läsa det från mitt inlägg?
Ursprungligen postat av nazgul4
så du menar att din källa är PW isf???
Citat:
hm, vad var då din tanke med att starta tråden? eller att regga dej på FB? tror du på allvar att alla som inte tror dej kommer sticka härifrån?
Om du inte vill tro på det jag har att skriva så gör nåt annat kul ist
Citat:
vad ljuger jag om enligt dej? enligt mitt inlägg påstår jag bara att du inte vet vad du snackar om, du ljuger inte för du tror säkert på fullaste allvar att det som du beskriver är en "säker" källa. det är därför det är synd om dej.
för nu ljuger du bara ändå, tönt!
Citat:
vad har du levt i för grotta egentligen?!! det är precis såna "såker" man säger till varandra för att göra någon ledsen! fan, skaffa dej lite verkligehetsuppfattning innen du sprider din skit offentligt, du gör bara bort dej!
För man hör inte fel på en sån sak, och ingen skullle säga en såk för att jävlas
Citat:
jag är ledsen, men här visar du bara än en gång att du är en idiot. var läser du ut detta ur mitt inlägg?
och att du tror att PW skulle ha sagt ""du är ändå inte som en riktig pappa..." haha* så tragisk du är!
Citat:
nej tack. sådana debila miffon som du roar mej.
så dra!