• 8
  • 9
2025-03-06, 16:14
Avstängd
thaimans avatar
En del är ntresserade av pengar, andra av fitta, där har ni svar på trådstarten
Citera
2025-03-06, 16:22
Medlem
Tror inte bara det är så enkelt alltid
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
En del är ntresserade av pengar, andra av fitta, där har ni svar på trådstarten
Citera
2025-03-07, 10:05
Medlem
Skinnyfrogs avatar
Jag blir kåt av och sälja sexuella tjänster. Det är min kink. Sen är sex inte bara just sex utan en livsstil för mig och stort intresse. Och du kan bli kåt på olika sätt, mycket är även mentalt. Mentala orgasmer kan slå en ”vanlig” kåthet många gånger.

Jag njuter av och se andra människor och njuta sexuellt och jag mår bra av och få hjälpa. Säkert liknande känsla som psykologer har eller en massör…
Senast redigerad av Skinnyfrog 2025-03-07 kl. 10:22.
Citera
2025-05-27, 09:05
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cat-Olovson
Jag försöker fådet överstökat så fort som möjligt..& väljer bara ut mkt äldre män som kommer på nån minut typ..lättförtjänta pengar..
Äldre män? Kommer fort? Jag är gamal, men kommer kanske vart åttonde tillfälle. Så träffar du mej får du göra rätt för slanten det garanterar jag
Citera
2025-05-27, 15:27
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Äldre män? Kommer fort? Jag är gamal, men kommer kanske vart åttonde tillfälle. Så träffar du mej får du göra rätt för slanten det garanterar jag

Hellre halvhårda äldre män som har svårt att komma (eller kommer så fort kondomen kommer på och man måste börja om) och man får "göra rätt för slanten" på det sättet än en 25-åring som konstant är hård och kan komma tre ggr på 1h och man får "göra rätt för slanten" på det sättet.

Det är det jobbiga med äldre kunder tycker jag -- limp dicks som aldrig kommer och aldrig blir hårda nog för att penetrering ska funka men att man som provider ändå förväntas se till att allt går bra.

Jag vet inte vad som är mest "göra rätt för slanten" men det är ansträngande på olika sätt.
Citera
2025-05-27, 19:13
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Hellre halvhårda äldre män som har svårt att komma (eller kommer så fort kondomen kommer på och man måste börja om) och man får "göra rätt för slanten" på det sättet än en 25-åring som konstant är hård och kan komma tre ggr på 1h och man får "göra rätt för slanten" på det sättet.

Det är det jobbiga med äldre kunder tycker jag -- limp dicks som aldrig kommer och aldrig blir hårda nog för att penetrering ska funka men att man som provider ändå förväntas se till att allt går bra.

Jag vet inte vad som är mest "göra rätt för slanten" men det är ansträngande på olika sätt.
Ett bra sätt är ju att lägga av om det känns besvärlig
Vidare så svimmar min om han hör ordet kådis, inget för mej alls. Går ni omkring och bär på någon skit så åker ni dit.
Citera
2025-05-27, 19:38
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Ett bra sätt är ju att lägga av om det känns besvärlig
Vidare så svimmar min om han hör ordet kådis, inget för mej alls. Går ni omkring och bär på någon skit så åker ni dit.

Nej, varför då? Kunder man inte tycker om/gillar att träffa fasar man ju ut och spar de bästa.

Du har alltså problem med potensen och kan knappt komma men vill att sexarbetaren ska "göra rätt för slanten"? Låter det inte som att din tid är förbi? Mission impossible för providern ju. (om du det nu inte är så att du är en pleaser) Och vidare -- om "din svimmar av ordet kådis" så ligger det väl i farans riktning att det är du som går runt och bär på nåt?
Citera
2025-05-29, 21:15
Moderator
BlueSwedes avatar
Sluta tjafsa nu, det får ni ta via PM!
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto